Even benieuwd: Wat deed jullie ongewenste haargroei tijdens de zwangerschap? Vraag me af of daar verschil in zit door hormoonschommelingen of zo. Moet ik me voorbereiden op een dagtaak aan bezig zijn met pincet/waxstrips of wordt het minder Of is er geen pijl op te trekken, kan ook nog
mijn haargroei bleef hetzelfde alleen mijn huid tijdesn de zwangerschap niet.... als ik ging epileren gingen de haarzakjes bloeden en het deed vreselijk pijn... toen ik mijn bovenlip had geharst kwam er een korst op.... was ik heel verbaasd over... moet zeggen dat ik wel stevige haargroei heb maar echt overbeharing is het niet.... snor is lichtblond... wenkbrauwen normaal zeg maar... het zijn echt mijn benen en bikinilijn...die problemen geven.. gr Jose
hier is het niet meer geworden, maar de (over)beharing zit/zat voornamelijk op mijn benen en en binnenkant bovenbenen... in gezicht etc geen problemen.... heb idd wel heel erg veel mee-eters/puistjes gekregen, nooit last van gehad, maar nu na de bevalling nog steeds....voel me net een puber met jeugdpuistjes....