Hoi allemaal, Ik heb net een test gedaan en ben zwanger!!! Ik wil graag weten welke stappen ik nu moet ondernemen... Eerst naar de huisarts bellen? Ik wil hier graag meer van weten. Groetjes, Egeltje.
Hey Egelje, Gefeliciteerd!! Nu je banner maar even veranderen!! Wat je zoal moet doen: Foliumzuur slikken (als je dat nog niet deed) Weet eigenlijk niet of je de huisarts moet belen... ( heb ik bij mijn tweede kindje niet gedaan) Hier is een verloskundigenpraktijk en die zal ook wel bij jou in de buurt zitten. Die kun je nu al bellen voor een intake en eerste termijnecho, die echo krijg je waarschijnlijk rond week 9. Zelf wacht ik altijd nog even met bellen tot ik een week of 6 ben. Maar weet natuurlijk niet hoe druk het bij jullie is... Verder vraag maar, heb 2 kindjes dus weet wel een heleboel! Geniet ervan! Al misselijk of nergens last van?
Wij moeten ook meteen de VK bellen daar kun je inderdaad rond 8 weken voor het eerst op gesprek en krijg je een echo. Succes!
IK weet eigenlijk niet of hier een VK zit....ik zal het eerst wel even overleggen met de huisarts. Ik ben vooral erg moe geweest de afgelopen week...verder wat trekkerig gevoel in mn onderbuik. Ik vind het allemaal nog zo onwerkelijk!!! Maar ben echt super blij!! Toen ik vanmorgen de test ging doen voelde ik gewoon dat het goed zat. De tweede streep kwam al heel snel in beeld.
Dat is een goed teken, een duidelijke streep! Ik heb 5 testen gedaan! En nu begin ik het een beetje te geloven. Je kunt inderdaad dan beter je huisarts even bellen deze week, zij weten alles wel! Ik ben ook zo moe! Mijn vriend heeft nachtdienst en lag vrijdag om half 10 op bed en gister rond half 11! en duizelig! Wat zegt je vriend/man ervan? Superblij of wennen?
Nogmaals GEFELICITEERD! super voor jullie!! geniet ervan meid! bij de 1e van ons heb ik ook eerst contact met de huisarts opgenomen!die geeft je de wel de nodige info!veel plezier en succes meid!
Gefeliciteerd Ik heb gewoon gegoogled naar een verloskundige in mijn woonplaats, en die toen gebeld Zij geven het dan door aan de huisarts. Veel plezier en geniet ervan!