Inmiddels bijna 1 jaar geleden mijn spiraal eruit laten halen ivm kinderwens. Mijn 1e zwangerschap was erg spontaan. De 2e heeft even Op zich laten wachten, de gynaecoloog vertelde ik pcos had, toch spontaan zwanger geworden. Een klein wondertje. Nu weer een lange tijd verder en gesprek gehad met de huisarts, en de afspraak van de gynaecoloog al op de mat 2 juni, a.s spannend... maar wat kan ik nu verwachten? Iemand met PCOS. Kan ik dan direct beginnen met clomid, of moet er weer inwendige echo's gemaakt worden.. Iemand die zn ideeën kan delen met me?
Toen wij naar het ziekenhuis werden gestuurd werd er van beide een intake gesprek afgenomen.. Met verschillende vragen zit iets in familie, gezondheidsvragen etc.. Ik kreeg een inwendige echo om de pcos vast te stellen. Manlief kreeg ook een lichamelijk onderzoek en moet sperma inleveren.. Voor die uitslagen moesten we komen en werd behandelplan opgesteld meen ik.. Dacht dat ik eerst een test moest doen en provera moest slikken zodat ik een ontrekkingsbloeding had en daarna kon ik beginnen met clomid. Hoelang de tijd ertussen was weet ik niet dacht wel vrij snel.. Succes ermee!!!