Hallo iedereen, Ik heb gister mijn eerste cryo (blastocyste) terugplaatsing gehad van ICSI 1 en zit nu in de spannende wachtweken. Zijn er toevallig nog meer dames die eind mei mogen testen? Ik ben btw moeder van een zoontje die uit de verse terugplaatsing van ICSI 1 is geboren! We hebben dus al erg veel geluk gehad en willen nu voor een tweede gaan! We hadden 1 cryo over van deze ronde van onze zoon en deze is dus gister ingebracht! Ik kan het nog steeds niet geloven, aangezien ik niet op een tp had durven hopen met maar 1 Cryo. Nu wachten, heel lang wachten!
Succes!! Ik duim voor je !! Ik loop wat achter, morgen pick-up en wrs zaterdag terugplaatsing... Zooo spannend hé?!
Ik ben de wachtfase al lang voorbij maar wel in t zelfde soort schuitje gezeten 😉 Ik duim voor je!
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Ik zit ook in de wachtweken.. Verse poging 2 ICSI. Ik zit nu op dag 10 na de TP. Heb af en toe last van ongi krampjes. Ik gebruik wel 3x per dag 200mg utrogestan. Bij de eerste verse poging (tp) werd ik precies een week later ongesteld. Zijn nu al 3 dagen verder..... Als ik dan krampjes voel, denk ik och daar gaan we weer en dan trekt het weer weg. Zo spannend allemaal, het kan 2 kanten op. Wij zijn al van sep 2013 bezig voor een mooi kindje, helaas lukte het zelf niet. Ook nog nooit zwanger geweest. Voor het verhaal kort te houden, zitten we nu al in onze 2e poging van ICSI. Wat voor een kwaaltjes hebben jullie tijdens de wachtweken? Wij mogen a.s vrijdag 20 mei testen. Groetjes.
Hallo dames! Bedankt voor de reacties! @Jojo89, heb je de punctie inmiddels gehad? Viel het mee of veel last er van gehad? En wanneer krijg je de terugplaatsing? Is het je eerste ICSI behandeling? Spannend en heel veel succes! @MMMmeisje Dankjewel! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Gaat alles goed? Hoe ver ben je nu? @Klavertjevier04, spannend! Heb je nog niet getest? En had je bij de eerste icsi ook nog cryo's die je hebt terug laten plaatsen of alleen een verse? Wanneer mag jij testen? Ik heb weinig bijwerkingen tot nu toe, ik voel af en toe wel iets maar ik durf niet te hopen dat het een innesteling is. Doen jullie nog bepaalde dingen om de innesteling te bevorderen? Ik zorg voor warme voeten en ga bv niet in bad maar meer niet, jullie? Succes allemaal met de lastige wacht dagen!
Hoi Barnel, Ik durf nog niet te testen. En probeer braaf te wachten tot as vrijdag. Al is dit natuurlijk heel moeilijk maar ben gewoon bang voor een teleurstelling. Bij de eerste Icsi hadden we in totaal 2 eitjes maar. Bij de eerste verse poging werd ik precies 1 week later ong (gebruikte toen ook utrogestan). En cryo terugplaatsing, na 14 dagen. Dit was wel zonder hormonen. Nu vrijdag 20 mei mag ik testen, nu begint de spanning toch wel toe tenemen. Ben ook erg ziek geweest van de hormoon spuiten, wat ik de eerste poging geen last van heb gehad. We hebben in totaal 4 eitjes waarvan 1 zich nu misschien wel heeft ingenesteld... Ja klopt, tegen mij zeiden ze (4 cellig) dat het zich rond de 3/4e dag ong zou innestellen.. Maar dat kan natuurlijk ook later zijn? Zou af en toe krampjes voelen kwaad kunnen? Ik zie dat je al een mooi zoontje hebt uit een eerdere poging. Wanneer mag jij testen? Ik ben de dag erna gewoon gaan werken (verzorging thuiszorg) ik heb voorheen alles geprobeerd.