baby voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cheverin, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheverin

Cheverin Lid

29 dec 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames alles goed met jullie..
    Met mij gaat het hartstikke goed..
    Afgelopen woensdag voelde ik iets vreemd in me buik, ik denk dat het de baby moest zijn gweest.. maar ben niet zeker..het voelde net als ik wurmen in m buik had.. ik zat toen heel erg rustg, omdat ik bezg was tentamen t maken, dus zat heel erg geconcentreerd:)
    Af en toe voel ik het weer.
    Nou is het werkelijk me baby? of zijn het gwn me darmen..?
    hoe voelt het "baby voeln" nou eigenlijk aan?

2. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ze zeggen dat je soms een binnenscheetje voelt en sommige vrouwen kunnen heel goed het onderscheid merken tussen darmen en 'wat anders' hihi. Ik voelde het deze week ook voor het eerst en dat voelde als een plopje binnenin tegen mijn onderbuik aan.
    Dus het zou heel goed kunnen hoor meid ;)

3. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ik voelde de kleine ook met 16 wkn. Maar bij mij voelde het meer als een golfballetje van binnenuit tegen mn buik werd geduwd :D

4. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja hoe het voelt moeilijk te omschrijven meer als een soort van plopjes je hebt straks snel genoeg door dat het de kleine is die je voelt geniet er maar van ik heb het zo enorm gemist na de bevalling en kijk en nu ook alweer naar uit vond het zo gezellig :)

5. Babystuf

Babystuf Actief lid

18 apr 2013
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou inderdaad best je kleintje kunnen zijn, bij mij voelde het als een soort vlindertje onder in mijn buik. Je zult ze ieder week sterker voelen! Het is een prachtig gevoel! Geniet ervan. Het wordt alleen maar mooier (als ze straks harder en precies tegen je hand schoppen)!!

6. Cheverin

Cheverin Lid

29 dec 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zal zeker ervan genieten! :D

7. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel mijn baby ook al een weekje dus vanaf de 16e week. Ik kan weinig zitten zonder pijn in mijn onderbuik dus vaak is het met wat kussens half zitten of liggen. Dan kan ik mijn baarmoeder echt goed voelen met daarin de bekende plopjes en trillingen. Sinds een paar dagen voel ik ook echt iets verplaatsen, heel langzaam wat even een lichte harde plek geeft. Wanneer ik mijn hand er op leg voel je echt een tennisbal zo tegen mijn buikwand aan. Zo gelukkig voelt een mens zich dan..

Herkennen jullie dit?

8. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Het is een gevoel wat bijna niet te beschrijven is. Haha. Maar je wordt er heel blij van.

Deel Deze Pagina