depri vlak voor en tijdens nod?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bengelke, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ik ben die moodswings zo beu, had dit al toen ik de pil pakte maar nu sinds oktober gestopt, en het wordt precies hoe langer hoe erger... Het begint 2 dagen voor mijn NOD tot enkele dagen nadien, ik ben dan zo depri, voel me slecht in mijn vel en kan niets verdragen, en heb zin om eens een hele dag te huilen... Ik ben al gestopt met heel erg bezig te zijn met zwanger worden, want dan wordt ik al gek als mijn regels doorkomen... Nu zie ik wel wat komt dat komt dan...
    Heeft er iemand een goede oplossing voor? Want volgende NOD ben ik op reis, en wil niet half mijn reis depri rondlopen...

2. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herken je verhaal... tis dan echt een emotionele achtbaan...

Het kan helpen om vitamine supplementen te slikken. Bijvoorbeeld Etos zwanger worden, davitamon FemFit (hier zit teunisbloemolie en q10 in) Dat helpt tegen dat soort PMS klachten rondom de menstruatie. Ik slik die van davitamon, als je er 2 per dag neemt zit je ook met foliumzuur goed.

Hopelijk werkt het bij jou ook goed

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik ken dat gevoel wel. Heb dat eigenlijk zo lang ik me kan heugen gehad rond mijn menstruatie.
    Vitamine supplementen helpen bij mij niet dus ik bijt maar gewoon door de zure appel heen rond die dagen.

4. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Etos zwanger worden neem ik al een aantal maanden maar het geen verschil gemaakt. Misschien moet ik die van davitamon eens proberen...

5. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Teunisbloem werkt echt goed. Die van kv hebben me goed geholpen. Ik werd al meteen depri na mijn ei dus bijna 2 weken doffe ellende.

6. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    teunisbloem, pak je die je hele cyclus?

Deel Deze Pagina