Hallo dames, Ik heb vanmorgen een hele duidelijke ovulatie test gehad. En gister avond had ik de hele avond lang pijn aan mijn onderbuik (links) Dus ik weet zeker dat ik mijn ei krijg of gehad heb. Maar nou is het me niet duidelijk wanneer ik mijn ei dan heb? Vandaag? Of binnen 48 uur? En wanneer kan ik dan het beste 'klussen'? We hebben gister en eergisteren 'geklust', dus ik hoop natuurlijk dat het raak is Hoe groot is die kans eigenlijk? We zijn beide jong(27) en gezond. We zitten in ronde 3. Wat ik trouwens wel raar vind is dat ik alle kenmerken heb van ovulatie, behalve een zachte baarmoedermond. Is dat erg? Groetjes Michelle
Ja ze zeggen idd binnen 48 uur na positieve ovulatietest. Maar het kan erg verschillen per keer/persoon. Zo had ik deze ronde op zaterdag een positieve test en mn ei is pas op dinsdag gesprongen.(gecontanteerd door de gyn.) Dus ja kwa klussen ze zeggen dat gezond zaad tot 72 uur kan leven. maar het beste is in deze periode elke dag te doen of om de dag. succes!!
Ja dan doen we zeker Wat een late eisprong had je dan zeg. Ik ben heel benieuwd wanneer mijne komt. Morgen ga ik maar weer een ovulatie test doen.