Oke dames, ik ga even klagen.. Sorry!!!! Ook wij gaan de mmm in.. Dit weten we eigenlijk al een tijdje.. Maar ondanks dat, toch zelf geprobeerd.. Sinds we in Belgie zijn geweest (2 mnden geleden) hebben we toch maar het besluit genomen om voor de vruchtbaarheidsbehandelingen (PGD) te gaan (veel keus hadden we eigenlijk ook niet..) Hopelijk zijn we in mei aan de beurt.. Maar dat duurt nog zoooo lang voor mijn gevoel!! Kan er erg moeilijk mee om gaan, de ene dag gaat het beter dan de andere dag. Vandaag weer zo'n ''wacht-dip''..Ik zeg dan ook de gehele dag IK WIL OOOOK!! Maarja wij moeten wachten, valt me erg zwaar!! En aan manlief heb ik ook niet echt veel. Hij bedoeld het goed, maar als ik dus zoiets zeg van ik wil ook! dan zegt hij ach joh het komt wel! En dat weet ik ook wel, maar toch.. Iedereen succes!
He meid, ik begrijp je helemaal, het wachten.... maar helaas zit er niet veel anders op en kunnen we er zelf niks aan doen. Ikzelf ben nu aan het wachten voor de kijkoperatie, dan gaan ze 2 cystes verwijderen en kijken of het door endometriose komt en hoe het verder in mijn buik is....hopelijk goed want ik ben na de laatste mk bijna 2 jaar niet meer zwanger geweest. Ik probeer me eigen een beetje bezig te houden om er niet zoveel bij stil te staan, maar dit werkt niet altijd. Zeker niet nu mijn goede vriendin zwanger is en niet over wat anders kan praten. Meid heel dikke knuffel en succes met het lange wachten.
ik weet wat je bedoelt, wij zijn al wel wat verder maar het wachten word niet minder zwaar. sterkte regi
Voor mijn idee wordt het wachten juist alleen maar erger indd. Zeker nu wij na een pauze en zoektocht naar ander ziekenhuis weer van start zijn gegaan.
Wachten is echt het meest vervelende aan heel die mmm!!! Ik heb niet zo lang moeten wachten als jullie en was het al écht beu... Kan me dus voorstellen dat het voor jullie nog een pak erger is, jammer genoeg! Ik ga gewoon heel hard duimen dat de tijd voorbij vliegt en jullie vlug kunnen starten! Succes ermee alvast!
Ik heb ook genoeg van het wachten:x. Als iemand mij toch eens kon beloven dat ik volgend jaar zwanger wordt dan had ik het misschien naast me neer kunnen leggen. Maar die onzekerheid en het wachten maken me gefrustreerd. Het liefst maak ik nu ook een afspraak bij de gyn, ik wil door met een volgende stap. Maar ja, we hebben 6 maanden afgesproken en ben een beetje bang dat hij me weer gewoon naar huis stuurt
Heel herkenbaar. Wachten en afwachten, dat is wat wij de laatste 4 jaar hebben gedaan. Wij hebben gelukkig, nadat we besloten hadden om toch eens naar het ZKH te gaan, niet heel erg lang moeten wachten voordat we met onderzoeken konden beginnen. Maar zoals Noesje en Regi zeggen het wachten wordt er niet makkelijker op. Je moet overal op wachten. Wachten wanneer je met onderzoeken kan beginnen. Wachten op uitslagen. Wachten in de wachtkamer (liep soms wel 1,5 uur uit) Wachten wanneer je kunt gaan prikken. Wachten wanneer eitjes groot genoeg zijn. Wachten op de NOD. Gek word je ervan. Maar helaas hoort dat erbij. Sterkte met wachten!
Thnx voor de reacties! Is toch weer een beetje steun.. Maar inderdaad je doet er niks aan... Ik vind het ook wel erg stressvol! Als ik zie wat ik allemaal moet regelen, ook voornamelijk omdat het in een ander land gaat gebeuren.. Dus moet zelf de onderzoeken enzo regelen en dan nog heel het gedoe met de verzekering.. Pff!! Je begint met het idee jeej leuk we gaan een kindje maken! Maar na alle obstakels heb ik wel zoiets van zo leuk is het allemaal niet.. Heb het er natuurlijk wel meer dan 200% voor over, maar toch.. Jullie ook succes met wachten!! En noesje heel veel succes met je operatie! Had op jou topic ook al gereageerd.. Komt goed!