PCOS - Clomid ? Ervaringen aub!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ThinkPink1201, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Ik duim mee met jou, marriedgirl ! Laat zeker eens iets weten!

2. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Hier begonnen met de eerste ronde clomid en zit op t wachtbankje.
    Morgen bloedprikken om het progesteron te checken.
    Hopelijk heb je ereen succes verhaal bij.
    Duimen jullie mee???

3. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    ik duim mee! Ik moet vandaag mijn 3de pil clomid nemen en 20/08 een echo laten maken... ben ook benieuwd! Hopelijk slaat het aan!

Succes!

4. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    As dinsdag mn 1e nod met clomid.. Op dag 16 had ik een eisprong..

Hoop ook op een succes verhaal :):)

5. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    laat zeker iets weten Daantjuh85 !! Ik duim mee!

6. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ooo spannend Daantjuh85 nog ff wachten he.

Ik heb een hele lage dosis clomid gekregen, 25mg, ter ondersteuning.
    Ik hoop dat dit al voldoende is! Hadden/hebben jullie last an bijwerkingen?

7. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Thanks allen! Nog een vraag: kan je cyclus onregelmatig zijn ondanks gebruik van Clomid? Ik had vorige ronde een cyclus van 33 dagen, en zit nu op dag 31 maar nog niets wat op een menstruatie lijkt te bekennen! Ik hoop natuurlijk dat mn NOD gewoon weer rond dag 33 ligt, maar kan het ook gek lopen?

8. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    ik heb gelezen dat dit wel kan, maar zelden...

wat bijwerkingen betreft: ik moet veel plassen, hoofdpijn, opvliegers (warmte) en voel dat mijn eierstokken aan het werken zijn...

9. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik herken het voelen van mn eierstokken zeker, dat is deze ronde vanaf de eisprong tot op heden zo. Ik heb ook al sinds de eisprong zeurende buikpijn en rommelende darmen. Dagen gehad dat ik echt wel 2x per dag ontlasting had. Nu weer minder overigens. As vrijdag is mn NOD als ik weer uitga van 33 dagen. Hoop echt dat ik gewoon een eisprong heb gehad, zou flink balen zijn als de dosis van 50 mg niet voldoende was. Zucht!

10. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Joh dat heb ik nou ook.
    Ik plas me onnozel, had vorige week last van hoofdpijn, wat licht in mijn hoofd en ook t gevoel dat mijn eierstokken opgeblazen waren of zo. Ik voelde ze heel goed 'zitten' zeg maar :D

11. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu 1 ronde Clomid achter de rug.
    Ik was uitmijzelf na het stoppen met de pil 11 maanden lang helemaal niet ongesteld,dus was wel blij dat ik eraan kon beginnen.
    Ik heb geen last van de bijwerkingen gehad.Er begon wel 'een ei' te groeien,maar heel langzaam.Op cyclusdag 25 toch nog een eisprong gehad.En of ik een 'succesverhaal' ben kan ik je nog niet vertellen,want het is nog te vroeg om te testen :)
    Ze hebben al wel gezegd dat het de volgende keer een hogere dosis moet worden,omdat het te langzaam gaat.
    Vind ik ook niet heel erg,want ik ben voor ronde 1 al 10 x naar het ziekenhuis geweest omdat het zo langzaam groeide en ze het helemaal wilde volgen.Zo leuk zijn als dat bij ronde 2 ff wat minder kan :(
    Maar wat ik op het forum lees is echt heel wisselend over Clomid.
    Voor vele een wondermiddel en voor vele verspilde tijd waardoor ze na een jaar vaak nog op spuiten overstappen.

12. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    ik hoop dat we binnenkort allemaal een mooi testje mogen hebben :D

13. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Jaaa daar gaan we voor :D

14. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    nog nieuws ondertussen bij jullie, dames? :) Hier nog mooi wachten en hopen op goed gegroeide ei'tjes!

15. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet ook nog een week wachten en dan weet ik of ik zwanger ben (wat ik niet verwacht) en anders nieuw recept voor Clomid 75 of 100

16. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ik moet ook nog een week wachten en weet zeker al dat deze poging mislukt is. Ik ben altijd heel erg misselijk van het progesteron en dit neemt een week voor je ongi af als je niet zwanger bent. Ben nu al twee dagen niet meer misselijk, dus ik weet genoeg.

17. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik zit onderhand met de handen in het haar, vandaag dag 35 en nog steeds geen enkel teken van een naderende menstruatie, arghhh! Gisterochtend nog negatief getest. Misschien dat ik er vanmiddag weer eentje doe, want ik hoor dus de dagen die ik nu heb geteld nog wel "normaal" zijn.

Ik heb continu zeurende buikpijn, gister even een "kloppend" gevoel in mn eierstok en ook wat lage rugpijn. Ik ga begin deze week bellen als er geen duidelijkheid is. Ben bang dat het 100mg gaat worden.

18. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Enne Marriedgirl? Ongi inmiddels al doorgezet?
    Ik hoop het niet voor je natuurlijk!

19. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    ben ook wel nieuwsgierig eigenlijk...

20. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Nee, nog steeds geen drupje bloed te bekennen. Ik wacht nog tot dinsdag en dan ga ik bellen, ondanks de zeurende buikpijn heb ik mn twijfels of de clomid zijn werk heeft gedaan...

Deel Deze Pagina