@Marytje, hallo! Wat lief van je, ik hoop dat het bij jou ook aan blijft slaan en dat je snel zwanger mag worden! Spannend! Ik duim voor je! Ik heb korte cyclussen omdat ik na 3 echo's per cyclus meteen Provera meekreeg om weer ongesteld te worden. Bij ons in het zh kijken ze bij de 12e dag, de 15e en de 20e dag. Als er dan niets te zien is krijg je Provera mee, welke bij mij redelijk snel werken. Heb jij trouwens ook zoveel bijwerkingen van 150 mg? Vandaag is de derde dag dat ik ze in heb genomen. Gisteravond werd ik echt niet goed.. (vaak warm, heel emotioneel, kon niet tegen drukte en alles was teveel). Ik had t wel even te doen met mijn mannetje. Fijn weekend allemaal!
ik ben zo zenuwachtig voor deze avond... vanavond weet ik of er nog een kansje is voor nu of dat we weer een maand moeten wachten en met clomid 100mg beginnen...
Hellow Ladies, Even een update van mijn kant. Helaas ben ik bij de 1e ronde van 50mg ongesteld geworden. Maar ik heb wel een goede eisprong gehad op dag 16. dat bleek uit de progesteron waardes. Ik zit nu alweer op dag 3 van de clomid. En moet as vrijdag terugkomen voor een FM. Ben benieuwd weer. Ik had vorige ronde wel een dun baarmoederslijmvlies. Dus ik hoop dat die deze maand wel iets dikker wordt. Spannend allemaal weer meiden!
dat is al een zeer goed resultaat he dat je een goede eisprong hebt gehad! Super.. hopelijk mag ik dat deze avond ook zeggen, maar vrees een beetje...
een heel klein beetje positief nieuws gehad... er zat een eitje van 14mm. Helaas te klein om de pregnyl spuit te krijgen, maar er zit toch eentje he De gynaecoloog vermoed dat mijn eisprong binnen 4 à 5 dagen zal zijn, zal dus weer een lange cyclus zijn, maar ik kan nog zwanger worden zegt de gynaecoloog... dus afwachten!! Indien ik niet zwanger ben, volgende maand 100mg clomid...
ik ben we tevreden, enkel een beetje teleurgesteld dat ik geen pregnyl kon hebben omdat het nog te klein was de follikel... Ben wel blij dat ik nu zelf heb gezien dat er een follikel zat van 14mm
Hoi SowNice!! Lief!! Ik duim ook voor jou!! Aha! Dat verklaart het. Fijn dat ze het zo goed bijhouden. En dat ze het ook snel afbreken als het niet gelukt is. Dan hoef je minder lang te wachten en heb je meer kansen! Hoe is het nu? Ja, ik heb ook bijwerkingen van 150mg. Veel meer dan van lagere doseringen. Opvliegers, niet te filmen . Dan krijg ik het ineens heel heet en begin ik te zweten. Dan moet ik gewoon al mijn kleren uittrekken haha (dus ik heb het niet zo te doen met mijn mannetje ). Vorige ronde was ik ook heel duizelig en draaierig en zag ik wazig, dat had ik deze keer niet. Deze ronde was ik weer erg emotioneel. Echt huilen om het minste en geringste. Ik ben wel vaker emo, en heb wel meer moodswings, maar nu pff... Huilen om dat ik een afspraak verkeerd in onze gezamenlijke agenda had gezet bv. En een beetje schizofreen. Ik dacht echt dat mijn vriend expres dingen deed om me het leven zuur te maken. Expres smorgens het licht lang aan laten (terwijl ik nog even door kon slapen) etc. Ik had gelukkig ergens het besef dat het niet echt was en heb me in kunnen houden.. Maar vanbinnen was ik woedend! haha. Leuk he clomid??? hahahaha @Thinkpink. Fijn dat er een eitje zit!!!!! Dat betekent dat je lijf reageert op clomid. Met de laagste dosis al. Hopen dat ie snel doorgroeit en springt. Hoe is het nu? Nog een nieuwe FM gehad? @Daantje, fijn dat je een goede eisprong hebt gehad!!! Op dag 16 al!! WAUW. Ik denk dat dat een ZEER goed resultaat is. Ik had de laatste keer bij 150 mg pas een ei op dag 21/22. Waar ik overigens wel heel blij mee ben, want dat is nog steeds op tijd!!
hoi iedereen, hoe gaat het hier? Ik heb eigenlijk nog een vraag... gynaecoloog zei maandag dat ik binnen de 4 à 5 dagen mijn eisprong zou hebben. Ben sinds gisterenavond begonnen met ovulatietesten, maar die lijken mijn nog heel negatief (licht streepje) is dit normaal? Thanks!
Het zou best kunnen, gewoon afwachten wanneer je een knaltest hebt. Het kan ineens heel snel gaan! Goh ik dacht dat ik met de laagste dosis van 25mg al last had van emo momenten. Gelukkig is deze dosis goed bevonden door het ziekehnuis en is het snel raak. En hopelijk hoeft de dosis niet verhoogd te worden erna. Arme partners idd, eigenlijk ook arme wij!
Yup! LH piek is maar kort, je hebt ws. maar op 1 dag(deel) een knaltest! Zie foto. Succes! Hier ook hard bezig.. Al wat vruchtbaar slijm gespot! En begin mijn tepels al een beetje voelen! Hopelijk deze ronde eerder een ei dan op dag 22!
Het kan ook zijn dat je piek al is geweest. Je piek is +- 24 tot 48 uur voor eisprong. Misschien had je dus een positieve ovutest gehad op maandag of dinsdag.. Ik heb die dingen inmiddels weggegooit. En temperatuur alleen nog maar.
maandag kon het nog niet omdat mijn ei'tje maar 14mm was en de gynaecoloog zei dat het nog 4 à 5 dagen zou duren... Ze lopen precies wel op mijn testen, maar ze zijn nog licht
Lief dat je voor me duimt! Ja heel fijn die Clomid.. Jeetje zeg! Ik werd er echt heel depri van tijdens de dagen dat ik het moest slikken.. Gelukkig zijn de bijwerkingen nu enigszins gezakt. De opvliegers en lichtflitsen/dubbel zien heb ik nog wel. Maar jouw bijwerkingen zijn ook pittig. Gelukkig weten we waarvoor we het doen. Maar ik vind t wel pittig hoor. Vandaag weer in het zkh. geweest voor een FM en wat blijkt. Op CD 12 al een eitje van 14.7 mm. Whoehoee! Natuurlijk moet ie nog even doorgroeien, maar het begin is er. Maandag mogen we weer terug voor een 2e FM. En na de FM gaan we even lekker 2 dagen weg naar vrienden die op vakantie zijn in NL. Even bijkomen van alle bijwerkingen en toch ook wel alle stress die erbij komt kijken. @Beepje Ja, arme wij. Ach als we dadelijk zwanger zijn is het alweer vergeten. Al hoewel ik wel alles bij hou in een dagboek. "Mijn zwanger worden dagboek". Elke week even een verhaaltje over wat we hebben meegemaakt en de foto's daarbij. Bij elke FM maken we met de telefoon een foto. Erg leuk om zo te volgen. Als we echt zwanger zijn gaan we de echo's filmen. Ik ben zo'n typetje die alles vast wil hebben liggen. @Daantjuh85 Super dat je een eisprong hebt gehad en idd al heel vroeg. Top! @ThinkPink1201 Ik ben ook wel benieuwd of je nog terug moet naar gyn tijdens deze cyclus. Tijdens mijn cyclussen moet ik altijd op dag 12, dag 14 of 15 en dag 20 of 21 naar de gyn voor een echo. Heb je ook al getempt? Fijn weekend allemaal!
Nee leuk is anders, heftig ook jouw bijwerkingen zeg!, maar het dient een goed doel. En stiekem ben ik dolgelukkig dat de clomid toch aanslaat. Op het nippertje met de hoogste dosis. Het was bij mij in vorige rondes wel-niet-wel, was bang dat het deze ronde weer "niet" zou zijn, maar ALLES duidt erop dat ik weer een ei ga krijgen en wel eerder dan de vorige ronde!!JOEHOOEEEE. Ben zo bliJ!!!!!!!!! Fijn dat je nu al een ei hebt van 15 mm!!!! Die gaat echt wel op tijd springen!!!! Whooohoooo. Succes maandag. En veel klusplezier natuurlijk . Leuk dat je alles bijhoudt. Heel leuk voor later. Ik bewaar de testen ook wel, maar een beetje slordig. Ik ben mijn eerste licht positieve zwangerschapstest kwijtgeraakt . Dat kleine rot stripje.. ik vind het gek genoeg echt heel erg!!! Maarrrrr... 18 sept. ga ik een tatoeage laten zetten van mijn 2 vlindertjes! Compenseert weer een beetje. Zin in!!