Jeetje wat bijzonder, een tatoeage. Ik heb gelukkig nog geen miskra(a)m(en) meegemaakt maar dat lijkt me emotioneel en lichamelijk ook wel zwaar. Wel een heel mooi idee, dat ik zeker ooit zal pikken van je, alleen hoop ik dat t niet nodig zal zijn.. Wat jammer dat je de test kwijt bent, snap heel goed dat je dat erg vindt! Ik heb nog een legio aan negatieve testen staan (door de lange cyclussen ga je toch n keer testen) maar die ga ik wel weggooien. Alleen positieve dingen bewaar ik Wat gaaf, jij ook een eitje! Top! Wel vervelend het wel-niet verhaal. De ene keer positief en levert t een goed gevoel op en de andere keer een zware tegenvaller. Wij vieren het elke keer als we een ei hebben. Proberen het positieve uit deze "zwanger-raken" periode te halen. Heb jij deze maand nog een echo? Heb je al een samenlevingstest gehad? Wij krijgen bij deze eisprong een samenlevingstest om te kijken of het slijm goed genoeg is. Wat ik me ook afvraag, sommige dames moeten met het gebruik van Clomid, Pregnyl gebruiken om het ei te laten springen? Als de Clomid werkt, dan moet het eitje toch sowieso springen, of heb ik het verkeerd? Ben benieuwd!
Ik had net dus een heel verhaal getypt over moodswings tijdens de ongie etc. Mja komt de volgende keer wel weer hahaha.. Vanochtend weer een FM gehad op dag 10 Vrij weinig te zien dus. Maar dat vermoeden had ik al, omdat er vorige x op dag 10 ook niets te zien was. Maar we hebben wel goed nieuws gekregen.. Het zaad van Vriendlief was perfect in orde. Maandag weer terug.. Fijn weekend meiden!! Dat jullie eitjes maar lekker mogen springen en bevrucht worden! Have Fun
Thinkpink, ziet er goed uit!!!! Lijkt positief. Ik zou morgen nog eens kijken. Misschien wordt ie nog 1 tintje donkerder. Als ie lichter wordt dan zit je goed.
Ik hoop ook voor je dat dat niet nodig is!! Ik heb trouwens (gelukkig) geen miskramen gehad, maar vroege miskramen. Dus wel bevruchting, maar geen goede innesteling. Dat het nog maar klompjes cellen waren verzacht de pijn. Toch vond ik het wel moeilijk, zeker na zo lang proberen. Zo dichtbij, maar net niet! En in mijn gedachten waren het al kindjes... In elk geval heb ik het gevoel dat ik wel die vlinders moet laten zetten.. Om ze /het te herdenken. Feel free to steal mocht het je ooit overkomen (wat ik niet hoop!). Ik heb inderdaad een ei. Vandaag een knaller van een ovutest! JIPPIE! Nog niet vaak gehad dus, en zeker nog nooit zo vroeg! Dag 17 al!! Ik ga 12 september mijn eerste echte test doen. Leuk dat jullie het vieren als jullie een ei hebben!!! En goed dat jullie het positieve eruit proberen te halen. Dat is helemaal niet makkelijk voor ons pcossers... Ik krijg geen echo's, wel ooit enkele gehad maar nooit opgevolgd. Bij elk ziekenhuis gaat dat toch weer anders. Ik ben nu helemaal "in het wild losgelaten", en het lijkt erop dat dat een juiste call was van mijn gyn!!! Ik heb nooit een samenlevingstest gedaan, maar is niet nodig. We hebben immers al bevruchtingen gehad. Veel succes daarmee jullie! Klopt van die pregnyl. Ik heb dat niet. Volgens mij is dat meer als je het wilt timen, of als je wilt zorgen dat het ei tijdig springt. Als het laat springt vermindert de kwaliteit. Maar precies hoe en wat weet ik ook niet. Succes verder deze ronde!! Liefs Marytje
Joehoee! Super een ei, volgens je banner heb je vandaag je eisprong! Wat hoop ik voor je dat het deze ronde raak is! Wel fijn dat jullie dit allemaal op eigen houtje mogen doen. Het is dat ik de volgende maand andere medicatie krijg (wat weer in de gaten gehouden moet worden) anders had ik het ook liever zelf gedaan. Ook al heb je medicijnen nodig, je bent niet meer afhankelijk van het zkh. Hoop dat de dagen tot 12 september omvliegen en dat er daarna 2 strepen, n plusje of wat dan ook te zien is waaruit blijkt dat je gewoon hartstikke zwanger bent! Succes op het wachtbankje! Wij mogen maandag weer voor een echo naar het JBZ(kh). Zondagavond klussen voor de zekerheid en dan afwachten hoe het maandag loopt spannend! @Thinkpink1201 Ze zien er inderdaad positief uit! Even een paar dagen testen en vergelijken. Je kunt ze op een velletje naast elkaar plakken om te zien welke het donkerst is. Hoop dat je snel kunt klussen en dat t raak is! @Daantjuh85 Wat een goed nieuws dat het bij je vriend allemaal in orde is! Ik duim voor je dat er bij de volgende echo wel wat te zien is en dat er een springend eitje in aantocht is! Hou ons op de hoogte, ben benieuwd!!
ik moet deze cyclus niet meer naar de gynaecoloog. Hij wou de pregnyl niet meer geven omdat mijn ei veel te laat zou zijn en dus weer een lange cyclus zal zijn. Hij zei wel dat de kans dat ik zwanger zou worden deze cyclus wel bestaat... dus duimen maar!
Waren ze vandaag weer positief? Of worden ze al minder positief? SPannend zeg! Ik hoop dat je je ei inmiddels hebt gehad. Ik heb vanmiddag ook weer een follikelmeeting. Spannend weer!
Hier een goede ervaring met Clomid, 50mg. Mijn partner heeft geen PCOS of dergelijke maar door een te laag gewicht, maakt haar lichaam wel een eitje aan, maar niet ver genoeg om het daadwerkelijk te laten springen, gevolg is dat ze een "cyclus" heeft van tussen de 6 en de 10 weken steeds. Echter vind er dan ook geen eisprong plaats en kunnen we dus klussen wat we willen maar er komt niets. (medisch gezien is er niets met haar aan de hand en zelfs een dieet heeft geen resultaat gehad, het werd afgedaan met dit is u lichaamsbouw en daar moet u het mee doen) We hebben via het ziekenhuis clomid 50mg gehad de bijwerkingen waren heftig, (opvliegers, moodswings en een totaal niet lekker gevoel over haar eigen lichaam als gevolg) In het eerste ziekenhuis vonden ze een behandeling toch te risicovol omdat ze bang waren dat de zwangerschap niet gedragen kon worden met haar lage gewicht. Met een 2nd opinion in een ander ziekenhuis een totaal ander beeld gekregen, deze dokter vond het onzinnig om steeds aan de binnenkant te kijken en wilde dat we clomid (waarvan we wisten dat het aansloeg) thuis gingen gebruiken zonder al teveel tussenkomst van artsen. Na 4 rondes was het raak..! Geen temp kaartjes, geen gestress, geen folikelmetingen maar gewoon net als ieder ander stel klussen klussen klussen.. En dan maar hopen.. Na 4 rondes clomid 50mg dus positief getest en inmiddels is onze dochter 1 jaar. We zijn nu met een 2e bezig en dat zal waarschijnlijk ook weer met behulp van Clomid worden..
super zeg dromertje83, hopelijk zijn jullie terug vlug zwanger! ik zit nu de dagen af te telen tot wanneer ik mag testen... maar hoop er niet echt op. Denk dat het volgende maand 2 pilletjes clomid zullen zijn!
Hoe is het afgelopen met de ovutesten? Spannend hoor.. @Dromertje! Ja dat is zeker goed nieuws! Daar worden we blij van
ok tof! Dus waarschijnlijk heb je dinsdag of woensdag dus je eisprong gehad?! Spannend!! Nu de wachtweken in! Killing