wie heeft ook z'n buikpijn op de 6dag na de terugplaatsing?? en wie kan mij vertellen wat dat kan zijn!! ik denk zelf dat ik ongestelt ga worden... o wat duren de dagen nu lang zeg..
Geen idee wat het kan zijn. Heb je er erg veel last van, want dat is wel vervelend. Ik denk dat het vanalles en niets kan betekenen, alle symptonen van zwangerschap en ongie lijken zoveel op elkaar. Succes met afwachten! Ik zit nu op dag 4 na tp, pfff moeilijk he!
hey blondje, het is zeker erg moeilijk tel de dgn af wanneer ik mag testen.. ik mag maandag zelf een test doen en woensdag bloedtest ziekenhuis..hoe voel jij je? ik heb ook al de hele dag last van een soort spierpijn net onder mijn rechter ribbekast.. ieder pijntje voel je nu en elke keer ben ik bang dat ik ongi moet worden om gek van te worden..suc10
Hoeveelste tp is dit voor jou en is t een "verse" tp? Vervelend die kwaaltjes waardoor je vanalles gaat denken, ik ken t maar heb mezelf al te vaak voor de gek gehouden. Ik voel me goed, ben erg positief, maar wordt al spannend. Heb volg wk vrijdag bloedtest. Afwachten maar... Jij ook succes!
meid om gek van te worden heb nu alweer de hele dag een soort spierpijn gevoel boven me ribben..alles voel je nu .. dit is mijn eerste terugplaatsing.. helaas heb ik geen cryo's moet zeggen dat ik continu positief ben gebleven ondanks dat ik me twee weken vreselijk beroert heb gevoelt van de medicatie..punctie was ook een drama erg pijnlijk en de opbrengst er magertjes 5 waarvan er maar 1 is gaan verdelen en dus teruggeplaatst... en hoe is het bij jou? sterkte met wachten!!
Wat vervelend dat je zo'n last had van de medicatie en de punctie! Het is allemaal niet niks he... En jammer dat je geen cryo's hebt, extra duimen dat deze blijft plakken! Dit is mijn 4e tp, allemaal van cryo's heb geen verse tp gehad ivm overstimulatie maar gelukkig wel 11 cryo's waardoor we even vooruit kunnen zeg maar.
hoi hoi hoe is het met je? moet de hele dag al plassen om gek van te worden!!! en ook nog steeds pijn in mijn buik.. continu gaat er door mijn hoofd: goedtekenslechttekengoedtekenslechttekengoedtekenslechtteken???? wat maakt die onzekerheid me gek zeg!!! maar meid we zijn weer een dag verder... sterkte weer he!!
Hoi Jack, Hoe is t met jou? Bij mij begint t nu ook te komen. Het overal opletten wat je lichaam aangeeft. Heel vervelend die laatste wachtdagen die nu ingaan, af wachten maar...
ben nog steeds niet ongestelt geworden..en heb ook geen krampen meer...zwangerschapstest gister lichtrose streepje maar pas na 2uur wachten (kruitvat test wl indroogstreepje geweest) nu vandaag getest geen streepje om gek van te worden!!! ik weet niet meer wat ik moet denken..heb wel zwangerschapsverschijnselen maar dat zegt nix.. hoe is het met jou?
Ook nog geen ongie gelukkig! Wordt wel spannend nu hoor... Wanneer heb je de bloedtest ook al weer? Groetjes Blondje
Heb je ook utro? Dit schijnt je ongie te kunnen tegen houden. Heb dit nu voor de eerste keer gebruikt.
vanmorgen negatieve test ik was zo in de stress dat ik het ziekenhuis heb gebelt mocht gelijk komen voor bloedtest.. smiddags om 16.00uur heel licht bruinachtig streepje op mijn wc papiertje toen wist ik eigenlijk genoeg..eind van de middag werd ik gebeld dat de poging is mislukt..ben nog steeds niet ongi en ook geen afscheiding meer..zal morgen wel doorzetten denk ik ik gebruik inderdaad utro en nu ga ik duimmen voor jou want hoop zo voor je dat het gaat lukken bij je...liefs jackb
Ah wat balen voor je!! Echt jammer dat t niet gelukt is. Sterkte de komende dagen met deze teleurstelling. Dank je, ik vind t spannend en hoop t zo... Houd je op de hoogte.