PCOS DCI ervaring?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mhov, 15 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik zal eerst eens wat over mezelf vertellen.
    December 2014 ben ik voor het eerst gestopt met de pil ivm kinderwens, cyclussen van 45 tot 80 dagen. doorgestuurd naar de gyn. diagnose PCOS, ergens juni/juli 1 ronde clomid 50 geprobeerd en geen eisprong.
    Op dat moment gebeurde er een aantal vervelende dingen (baanverlies vriend, overlijden schoonvader) dus hebben mijn vriend ik besloten om de kinderwens uit te stellen tot alles weer op de rit was en ik ben weer met de pil begonnen omdat ik erg veel last had van acne en overbeharing benen.
    In de tussentijd veel gelezen over pcos o.a. boek hormoonbalans.
    Ik zou zo graag willen dat alles zou lukken zonder ziekenhuis.
    Nu ben ik 2,5 week geleden weer gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik er weer voor willen gaan.
    Ik ben meteen na het stoppen DCI gaan gebruiken van pcos solutions. Ook eet ik al enige tijd minder suiker.

Ik moet zeggen dat ik nu een beduidend rustigere huid heb (deze was tijdens mijn pilgebruik afgelopen maanden ook erg onrustig gebleven)

Ik ben benieuwd of er meer dames zijn die hier ervaring mee hebben??

groetjes

2. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Heb het artikel gelezen!
    Erg interssant.. Toen mijn cyclus niet kwam na stoppen met de pil ook veeeel minder suiker gaan eten.
    Die maand werd ik ongesteld. Toeval of niet? Geen idee.
    De DCI geen ervaring mee..
    Maar heb ook geen diagnose PCOS.. Tot zover alleen nog onregelmatige cyclussen..
    Inmiddels eet ik weer veels te veel suiker..
    Wil toch ook eens weer proberen of het invloed op de onregelmatigheid heeft.
    Ben benieuwd wat het voor jou doet.
    Succes!!

3. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jaaa ik denk ook dat suiker veel doet... Ik ben een enorme zoetekauw en vind t moeilijk helemaal te laten staan maar het is al veel minder dan voorheen.
    Wat grappig dat t bij jou dan ook iets gedaan lijkt te hebben.
    Ben erg benieuwd hoe mijn eerste cyclus zal zijn.. Vorige keer was die 57 dagen na het stoppen met de pil.

Deel Deze Pagina