Pijnlijke borsten

Discussion in 'Zwanger worden' started by katharina, Jul 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. katharina

katharina Actief lid

May 13, 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Het begon met zere tepels 1dpo, dit heb ik tijdens onze vorige ronde ook gehad (en niet zwanger). Vandaag werd ik echter wakker met zere borsten, met name de zijkanten. De klieren in mijn borsten voelen hard en pijnlijk aan. Dit heb ik niet eerder gehad! Zou het eens kunnen......?

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Om nu al zwangerschap symptomen te hebben is wel erg vroeg.
    Helaas als je bezig bent met zwanger worden voel je van alles en helaas kunnen symptomen ook gelden voor een as menstruatie.

Ik kreeg pas pijnlijke borsten na mijn nod.

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    ik sluti me aan bij mijn voorgangster. Sterker nog: toen ik zwanger bleek, had ik juist zelfs eerst wat minder last van mijn boobs...

4. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113
    Ik had wel al ver voor mijn posi test last van enorm pijnlijke borsten..

5. katharina

katharina Actief lid

May 13, 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Ik lees het ook meer op het forum in het symptomentopic nu. Mijn moeder had het ook al erg snel zei ze. Maar het
    zal vast per persoon verschillen en hoeft nog niets te betekenen nee.

6. Pluizje

Pluizje Bekend lid

Oct 31, 2011
    661
    14
    18
    Ik heb al bijna 2 jaar iedere ronde last van pijnlijke borsten, krampjes, steekjes etc maar dat zegt helaas niks! Anders zou het wel lekker makkelijk zijn ;)
    Enige wat je kunt doen (helaas) is afwachten.. Hoe moeilijk dat ook is!

Neemt niet weg dat ik hoop dat het bij jou wel een teken is

7. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Wanneer de eerste symptomen komen is voor iedereen verschillend. Ik had tijdens mijn zwangerschap al drie weken voor ik testen last van mijn borsten en de enigste die wist dat we bezig waren met zwanger worden zei zelfs een week voordat ik testen (nee zij wist mijn cycles niet) goh .... moet jij niet iets vertellen want je borsten zijn behoorlijk opgezet, ze zijn onderhand groter dan die van mij.

Ik was er op dat moment van overtuigd dat ik niet zwanger was, toen ik uiteindelijk besloot om toch maar te testen sprong de test bijna het venster uit terwijl ik op dat moment nog helemaal niet zo lang zwanger was.

Echter is het wel zo dat als je heel graag zwanger wilt worden je allerlei symptomen voelt! Het enigste wat je uitslag kan geven is een test.

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Die pijnlijke borsten heb ik elke keer tussen de eisprong en de menstruatie, vooral in de ochtenden aan de zijkanten, dan kan ik ze nog nauwelijks aanraken, ze zijn dan ook groter en een stuk harder. Ze blijven de hele dag pijnlijk maar in de ochtenden is het het ergste dus het hoeft helaas niks te betekenen.

9. katharina

katharina Actief lid

May 13, 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Ik heb dat normaal dus niet, vandaar mijn vraag ;)

10. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik had het ook nooit en die keer dat ik het had was ik dus zwanger. Nu dezelfde klachten weer maar ook de mirenaspiraal, getest en niet zwanger (gelukkig) het ziet er naar uit dat de klachten nu door de mirenaspiraal worden veroorzaakt.

11. Pluizje

Pluizje Bekend lid

Oct 31, 2011
    661
    14
    18
    Ik zie in je onderschrift dat je in ronde 2 zit, zat je hiervoor aan de pil? Want dan kan het ook nog van het ontpillen komen. Hoe lang moet je nog wachten voor je evt. kunt testen? Spannend hoor

EDIT ik kijk niet goed.. 6 dagen dus spannend!

12. katharina

katharina Actief lid

May 13, 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Ik ben in september 2012 gestopt en gewacht totdat mijn cyclus op gang was. Nu dus inderdaad ronde 2 pas!
    De pijn in mijn borsten (met name de rechter) voelt ook heel apart. Ik voel dat de klieren aan de rechterkant zijn opgezet en die pijn trekt zelfs naar mijn oksel en rug.

Share This Page