Hallo!! Net als (bijna) iedere vrouw hier ben ik ongeduldig hihi Wanneer begin je nu te tellen de dag van ovulatie of de dag erna? Ik heb (denk ik) de 14e mijn ei gehad en aangezien ik een test junkie ben vraag ik me af wanneer ik het snelst kan testen. Groetjes!!!
1dpo betekent letterlijk 1 day past ovulation Dus de dag na je ei begin je te tellen Testen zou je eens mee kunnen beginnen rond 10 dpo...als je kan wachten is 14 dpo het beste...
Bedankt voor je reactie Love! Ik denk niet dat ik 14dpo ga halen hihi Dussss zou ik morgen kunnen testen??
Ja heel licht En nee hoor je bent niet gek je wilt gewoon graag en dat had ik toen ook.! Heel veel succes met testen iig! Wel even showen hier en ik zou de kruidvat test gebruiken...die 2 voor 5 euro
Als je de dag na je eisprong begint te tellen, zit je morgen op 11 DPO toch? Ik heb zondagnacht/maandagochtend eisprong gehad. Dus net een dagje verder dan jou. Zit nu op dag 26 van cyclus, heb altijd 28 dagen. En morgen zit ik dus op 10DPO. Eigenlijk wilde ik zeker tot zaterdag wachten, vind mezelf altijd zo stom als ik niet kan wachten en de test toch negatief is. Maar nu ga ik toch twijfelen of ik niet morgen of overmorgen zal testen. Bij mijn eerste testte ik 2 dagen voor NOD wel positief, maar toen had ik mijn eisprong wel ook twee dagen eerder en zat ik dus al wel op 12 DPO.
Nou ik probeer mezelf nu aan te praten te wachten tot vrijdag. Want dan is mijn man ook vrij en gaan we sowieso al wat leuks doen. Dan zou het extra leuk zijn als ik positief test.
Dan test ik morgen alleen haha ben zoooo benieuwd had verwacht dat het bij een 2e makkelijker zou zijn te wachten maar dat is niet waar haha
Ik ben heel benieuwd of je twee streepjes kan plassen! Eigenlijk heb ik deze maand helemaal nergens last van. Voel me kiplekker en heel fit. Dus ik verwacht er niks van. Alleen soms een wat trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Maar dat kan ook misschien spierpijn zijn ofzo van iets. Nouja, we zullen zien.
Bij mijn eerste voelde ik ook niks en nu eigenlijk ook niet, ja wel een beetje pijn aan mijn borsten maar heb eergister ook flink gesport dus dat zou het ook kunnen zijn. Maar toch eigenwijs he en toch maar testen
Negatief helaas ach ja ik ben ook nog niet op nod dus het kan nog, en zo niet dan gaan we er volgende maand weer tegen aan
En? Die toffe vos rugzak heb je iig al gewonnen! (Zie wekelijkse winactie) edit: tegelijk gepost. Jammer! Maar toch een klein cadeautje als troost dus.