De vraag zegt het al. Ben nu zelf weer bezig met een IVF traject en benieuwd hoeveel terugplaatsing er nodig zijn geweest bij jullie voordat je zwanger werd? Ik las pas geleden ergens dat doorgaans na 3 behandelingen meer dan de helft van de stellen een zwangerschap heeft bereikt.
8e tp, maar cryo nummer 7 (eerste tp was een verse). Hier heeft het lang geduurd dus. Ik zie dat je van je zoontje de eerste cryo al zwanger was, hopelijk duurt het deze keer ook niet zo lang. Succes!
Jeetje zeg! Bizar hoe anders dit verloop is dan voor jullie 2de kindje. Ik hoop dat je snel zwanger mag worden.
Bij de eerste 2de/eerste cryo raak. Bij de tweede pas de 7de tp, toen ook nog 1 late miskraam en 2 vroege tussendoor.
thanks. Dat is idnerdaad een bizar verschil. Lijkt bij ons zoontje toch een gelukks treffer te zijn geweest. Daarvoor namelijk ook 6 mislukte IUI´s gehad. Nu maar zien of een 2e kindje ons is gegund. Wel ontzettend dankbaar met 1 kindje!!!
Ik vraag me af of het een goede poll is. Hier 6e tp, 3e cryo, maar ook 6 icsi pogingen doordat we er bij 2 pogingen geen bevruchtingen hadden en de laatste alleen een cryoy mocht ivm dreigende overstimulatie. Overigens nu na de 1e cryo tp blijvend zwanger, 26 weken alweer...
Mijn zoontje was 2de tp raak, verse mislukte en 1ste cryo bleef zitten Nu zwanger van de 5de tp, zie onderschrift
Bij mijn zoontje was de eerste verse tp raak. Nu was het na 4 keer raak: 1 cryo (van de vorige poging), 1 verse, weer een cryo en de cryo dáárna was raak.
Verse terugplaatsing mislukte. Eerste cryo zwanger, maar werd een vroege miskraam. Tweede cryo zwanger en bevallen van een gezonde zoon.
Eerste dochter 4e tp (vers) maar wel 3 hele ivf pogingen. Tweede dochter 5e terugplaatsing, 4e cryo. 1 ivf poging