Hallo allemaal, Ook ik ben zwanger van ons 1e kindje! Zo ontzettend blij. Maar ik vind het ook nog wel een beetje onwerkelijk. Ik heb wel buikpijnen (voelt als menstruatiepijnen) en ben erg moe. Ik neem aan dat meer zwangeren dit hebben! Zijn er meer meiden die ook rond de 6 weken zwanger zijn???
Gefeliciteerd!!! Ik ben nu, volgens eigen telling, 6 weken en 4 dagen!! Het voelt idd wel onwerkelijk en door de moeheid en het 'ziekige' gevoel moet de roze wolk hier nog komen...maar wat is het geweldig! Geniet er maar lekker van!
Van harte! Maak je ook nog een banner? Als je op zoek bent naar meiden die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend, kijk dan eens bij het bevallingslijst topic, onder zwanger zijn.
Dank je wel!!!! Ja, ik heb hem geprobeerd te maken maar ik weet niet of hij wel goed werkt. Ik blijf het proberen. Heb me idd al aangemeld bij de bevallingslijst!
Roze wolk ishier ook nog niet zoveel. Niet omdat ik me ziekjes voel maar wel omdat het nog zo vroeg is!! Maar het begint te komen. hihi manlief zit nog meer op een roze wolk dan ik!!!