op dit moment eisprong en nu?

Discussion in 'Zwanger worden' started by rooswine, Sep 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rooswine

rooswine Actief lid

Oct 25, 2012
    149
    4
    16
    oke ik zal het even uitleggen. gisterenochtend ongeveer uurtje of 10/11 hebben mijn man en ik gevreeën gisteren avond werd de ovulatietest donkerder.
    vanmorgen bij het naar de wc gaan tijdens het afvegen een hele lange slijmdraad. en nu buikpijn echt de buikpijn die ik heb tijdens mijn eisprong.
    nu wil ik graag nog een keer vrijen met mijn vriend maar die is nu niet in huis die komt rond 1400 uur weer in huis kan het dan nog of is het dan te laat?

2. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

Sep 5, 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Als je eisprong geweest leeft je eitje nog 24 uur ongeveer. Dus om 14.00 ben je niet te laat. Wel doet sperma er ook nog een tijdje over om bij je eitje te komen. De snelste ongeveer 45 min de langzaamste zo'n 12 uur.

3. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

Feb 24, 2014
    582
    0
    0
    Het feit dat je gisteren al sex had is al prima.
    Sperma blijft wel even goed en waarschijnlijk ligt het nu al klaar om je eitje te bevruchten. Afwachten blijft het toch wel!

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Als je test gisteren donkerder werd dan was ie dus nog niet positief ;) waarschijnlijk op dat moment of iets later wel dus vanaf dan springt ie binnen 48 uur. Vanmiddag vrijen is dus zeker niet!!te laat.

5. Kim31

Kim31 Bekend lid

Dec 7, 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat de dames hierboven zeggen. Moest wel lachen dat je het over je man én je vriend hebt, neem aan dat je niet op twee paarden wedt ;)

6. rooswine

rooswine Actief lid

Oct 25, 2012
    149
    4
    16
    haha nee zijn niet getrouwd maar ene keer noem ik hem idd man haha
    net nog weer een ovulatietest gedaan en deze knalt nu echt

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Als je nu een knallende ovulatie test hebt dan is je ei nog niet gesprongen en is het zeker niet te laat om te vrijen! Ik denk dat je het groeien van je eitje dan voelt.

8. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

Dec 27, 2013
    3,658
    0
    36
    NULL
    Zeker nog even gebruik van maken.. Eitje kan ook pas vannacht springen :)

Share This Page