oke ik zal het even uitleggen. gisterenochtend ongeveer uurtje of 10/11 hebben mijn man en ik gevreeën gisteren avond werd de ovulatietest donkerder. vanmorgen bij het naar de wc gaan tijdens het afvegen een hele lange slijmdraad. en nu buikpijn echt de buikpijn die ik heb tijdens mijn eisprong. nu wil ik graag nog een keer vrijen met mijn vriend maar die is nu niet in huis die komt rond 1400 uur weer in huis kan het dan nog of is het dan te laat?
Als je eisprong geweest leeft je eitje nog 24 uur ongeveer. Dus om 14.00 ben je niet te laat. Wel doet sperma er ook nog een tijdje over om bij je eitje te komen. De snelste ongeveer 45 min de langzaamste zo'n 12 uur.
Het feit dat je gisteren al sex had is al prima. Sperma blijft wel even goed en waarschijnlijk ligt het nu al klaar om je eitje te bevruchten. Afwachten blijft het toch wel!
Als je test gisteren donkerder werd dan was ie dus nog niet positief waarschijnlijk op dat moment of iets later wel dus vanaf dan springt ie binnen 48 uur. Vanmiddag vrijen is dus zeker niet!!te laat.
Wat de dames hierboven zeggen. Moest wel lachen dat je het over je man én je vriend hebt, neem aan dat je niet op twee paarden wedt
haha nee zijn niet getrouwd maar ene keer noem ik hem idd man haha net nog weer een ovulatietest gedaan en deze knalt nu echt
Als je nu een knallende ovulatie test hebt dan is je ei nog niet gesprongen en is het zeker niet te laat om te vrijen! Ik denk dat je het groeien van je eitje dan voelt.