Hoi, Ik had 3,4,5,6 okt LH pieken dit begon op de 10de dag vanaf mijn ongi Ik zit nu op dag 34 van de cyclus. Ik heb al 3 testen gedaan maar allen negatief. Ik merk ook niet dat ik ongi moet worden. Wat moet ik hier mee? Groetjes Geke
Ik zit met hetzelfde..5 dagen overtijd en maandag een nega test..word er moedeloos van!!! Ik ga morgen weer testen, bij de ha..als er niks uitkomt dan maar weer afwachten...pfff
Ik kan me aansluiten. Nu 3 dagen overtijd en niet ongesteld. 25 okt een test gedaan en die was negatief. Morgen gaan we weer testen, hopelijk positief! Je kunt niets anders doen dan afwachten..
hoi meiden, ik zit vandaag op dag 47 en afgelopen zondag ochtend nog negatief getest....misschien morgen maar eens weer testen... ben niet misselijk of iets....wel zo af en toe ietsje pietsje bruinverlies maar verder geen kramp of iets dat mijn ongie er aan komt...pffff hoe moedeloos kun je er van worden??? xxx
Welke ovulatietestjes heb je gebruikt? Kruidvat? Heb zelf geen ervaring met ovulatietesten ivm lange cycli, maar in de jaren dat ik hier al lees hoor ik niks anders dan slechte verhalen over kruidvat ovutesten, omdat die dus vaak het verkeerd aangeven. Reden waarom ik hier over begin, is omdat je 4 positieve testen hebt gehad, wat bij andere merken (sensitest, Clearblue) maar 1-2 dagen positief aangeeft. Tja, ovulatietestjes is een dure hobby als je een langere cyclus hebt. Ik zit inmiddels zelf op dag 79, en volgens mijn temperatuurcurve heb ik 3 dagen geleden een eisprong gehad. Temperaturen werkt hier goed, en zorgt ervoor dat ik ongeveer weet wanneer ik mijn ongi kan verwachten, maar ook dat ik niet helemaal in de stress schiet als ik een week (of 6) "overtijd" ben, omdat ik dan dus kan zien dat ik geen eisprong heb gehad. Daarbij is het ook een stuk goedkoper
hoi, ik zou op 27 okt. mijn NOD hebben. al sinds vorige week zaterdag telkens wat bruinverlies, gister zat er even wat rood bij maar niet echt veel. nu vandaag lek ik helemaal niet meer. m'n ei was rond 13 oktober. Ook alweer zo'n vaag verhaal dus! kheb nog niet getest...
Vanmorgen getest (4 dagen overtijd) en nog steeds negatief... En geen menstruatie te bekennen, geen bruin verlies, wel een beetje waterig en witte afscheiding.. :S Meiden succes, hopelijk hebben jullie gauw een antwoord op deze onzekerheid!
hoi meiden, ik heb vanmorgen ook een zwtestje gedaan, maar ook omowit! vandaag dag 48...! pff...af en toe idd wat bruinverlies, heeel licht hoor... En verder sochtends als ik ga plassen wit doorzichtige afscheiding....raar... mijn cyclus, 37 34 47 41 --? iemand ook in het zelfde schuitje? xx Missguit
hier weer hetzelfde verhaal als vorige keer. de vorige keer heb ik gewoon 2 maanden overgeslagen. nu ben ik bang dat het weer gebeurt. 1.5 maand nog niet ongesteld. durf ook niet meer echt te testen omdat ik de vorige keer zo vaak teleurgesteld was na de testen negatief waren. Ik wacht nog even af en dan toch maar een testje. succes allemaal