Kan wel hoor, bij een tweede zwangerschap. Voelde het ook voor de 12 weken al. Gefeliciteerd Patricia!
hoi allemaal vandaag naar de verloskundige geweest, en wat blijkt??? ik ben al 21 weken zwanger en in verwachting van een jongen!
nou dat is dan ook wel even schrikken als je nu al 21 weken ben,en helemaal niks gemerkt.appart maar zo ben je al snel de onzekere periode voor bij.nou geniet van je zwangerschap.en een jongen wij krijgen ook een jongen in september. lekker genieten samen
wij zijn uitgerekend op 27 november het is inderdaad heel erg schrikken als je al zo ver bent, maar we waren er snel aan gewend nu heerlijk genieten van het wondertje in me buik
Wat bijzonder is het dan om dan spontaan zwanger te worden ! En ook al zover! Ik heb ook PCO en ben van de 2de ook spontaan zwanger geworden Succes met de kleine
ik geniet met volle teugen!! ik had nog wat stress omdat ik net een nieuwe baan heb, ik ben aangenomen als vakantiekracht ( voor 3 maanden ) en werk er net 3 weken! Maar gister alles verteld en na die 3 maanden krijg ik gewoon een jaarcontract en ik mag gewoon blijven jippppieeee dubbel genieten dus!! Heel goed bedrijf, want ze hadden me na die 3 maanden natuurlijk ook kunnen wegsturen maar gelukkig heb ik veel geluk deze maand helemaal happy en geen zorgen zo hoort het!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ik werd ook nooit ongesteld en toch een kereltje boven liggen van 6 maanden, was ineens 18 weken zwanger hihi lekker joh ben je zo de tijd voorbij, geniet ervan!