Ervaringen VU Amsterdam

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nijntje1979, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1979

nijntje1979 Actief lid

28 nov 2007
    177
    0
    0
    Noord Brabant
    In verband met twee endometriosecysten moet ik voor de tweede keer geopereerd worden. Ik ben onder behandeling bij het AMC en zou daar een grote buikoperatie moeten ondergaan. Nu kan ik op hun advies contact opnemen met het VU. Zij schijnen laparascopie te doen met behulp van laserapparatuur.

Graag hoor ik ervaringen (ik zag in de lijst dat een aantal van jullie hier onder behandeling zijn). Misschien ook een laparascopie gehad? Hoe ging dat?

Ik ben bijzonder tevreden over het AMC maar mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar een minder heftige operatie.

2. nijntje1979

nijntje1979 Actief lid

28 nov 2007
    177
    0
    0
    Noord Brabant
  3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    euhm...sorry voor de late reactie maar ik zat eff te neuzen op de site en kwam jou topic tegen :)

Ik ben iid onder behandeling in het VU nu inmiddels in het ivf kliniek van het ziekenhuis.
    ik heb hele goede ervaringen met het VU. Kijkoperatie viel reuze mee en was na een uur alweer wakker(eileiders doorgepoeld en wat schoongemaakt) Ik heb er alleen 2 hele kleine sneetjes aan overgehouden. Dus geen giga buikoperatie ofzo.
    Maar in jou geval is er meer aan de hand dus kan ik daar helaas geen passend antwoord op geven
    :(

Maar laat je je nu sowieso opereren in het VU?

Liefs, waterlelie

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hoi, ik loop ook al tijden in de VU. Eerst ivm persisterende Bartholin-cystes, inmiddels al 4x geopereerd daaraan, goede ervaringen, ook al komen die krengen steeds terug... Nu lopen we bij de voortplantingsgeneeskunde en ook daar zijn we vooralsnog tevreden over. Er is nog weinig gebeurd bij mij/ons, alleen wat onderzoeken. Ik krijg 15 okt een zgn SIS (waterecho) waarbij ze mijn baarmoederslijmvlies gaan onderzoeken op poliepen en vleesbomen e.d.
    Weet niet of je hier iets aan hebt maar ik heb wel alle vertrouwen in de gynaecologen daar.

Gr en succes Susan

5. nijntje1979

nijntje1979 Actief lid

28 nov 2007
    177
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Waterlelie en Susan,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb in november een afspraak. Mijn voorkeur gaat uit naar het VU omdat ze daar dmv laser de cystes verwijderen.

Moest jij een nacht blijven, waterlelie?

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi Nijntje,

het is vaak zo dat als je voor 12 's middags wordt geopereerd mag je diezelfde dag weer naar huis.
    ik was als eerste aan de beurt..om 8:00 's ochtends! Mocht om 16:00 uur gelukkig naar huis.
    Een vrouw die naast mij lag werd pas veel later behandeld , zo rond 13 uur en die moest wel blijven.

Maargoed, het hangt ook allemaal af hoe heftig het is denk ik..

Good luck!

Liefs,
    waterlelie

Deel Deze Pagina