Hoi allemaal, ik ben alleenstaand en heb een dochter van 16maanden. Ik heb pcos. Ik heb nu een sterke wens voor een 2de kindje. Maar vind dit zo ontzettend moeilijk alleemaal. Wie herkent dit?
Hier ook het probleem van een super super super sterke 2de kinderwens. Had dit al meteen na mijn dochters geboorte en het lijkt steeds erger te worden haha. Maar wat me wel helpt is het idee, ok dan een man vinden die nog maar wel aan de eisen moet kunnen voldoen en ik ben superveeleisend en dan het idee, stel het gaat fout en we hebben nog een kindje maar dit kindje zal misschien wel zijn/haar vader kunnen blijven zien, hoe dit allemaal met mijn 1ste dochter die haar eigen vader niet ziet en dan ook weekenden zonder brusje zal komen te zitten? Maar stel het gaat goed en vader gaat beide kinderen anders behandelen omdat mijn 1ste niet op hem lijkt en niet zijn echte dochter is. Die man zou dan wel ook mijn 1ste als zijn kindje moeten zien en dan ook hetzelfde moeten behandelen. Stel Stel Stel............ Ik denk dat ik me erbij neer ga leggen en als de tijd daar is zien we wel verder. Daarbij zie ik me nog niet zo 1 2 3 met een man samen en dit omdat mijn dochter en ik het erg goed hebben zo samen. Maar dat gekriebel en die verlangens oeffff hahaha en dan heb ik het alleen over een 2de kinderwens, man kan me gestolen worden hahaha.
Ik weet niet of je met PCO aan donors mag denken...maar het is het informeren waard als je wens zo groot is....
Ging even op google kijken wat PCOS is maar je hebt dus een zodanig minder kans om zwanger te kunnen raken?
MissMom, ja bij mij dus ook Ja pcos houd dat idd in MGwc, Ja klopt zat ik ook aan te dneken maa rlijtk mij ook best wel moeilijk.
Ik herken de wens voor een 2e kindje. Bij mij kriebelt het ook best vaak, maar dan denk ik ook weer snel: nee ik heb een gezonde mooie zoon waar ik alleen voor zorg. en zo red ik het goed allemaal financieel... Maar ik moet bekennen dat het bij mij ook wel kriebelt hoor.
Ik herken het ook wel, vooral als ik gezinnen zie met een kleintje van haar leeftijd en een baby, of baby op komst. Ik zou heel graag ooit nog een 2e kindje willen ja, maar op dit moment is het ook goed, het zou de situatie ook wel heel ingewikkeld maken als er nu een 2e kindje zou komen. Nog afgezien van t punt...hoe?