Hallo dames! 8 weken geleden ik bevallen van ons grote wonder! Nu zijn we aan het nadenken over anticonceptie. Mijn voorkeur gaat uit naar een niet hormonale i.v.m. PCOS. Ben namelijk erg benieuwd wat mijn lichaam nu gaat doen. Ik geef volledige bv. en we weten nog niet wanneer we voor een tweede gaan proberen. Ben benieuwd wat de ervaringen zijn van de verschillende soorten anticonceptie bij dames met PCOS, hoop dat jullie ze willen delen Liefs Dinges
hoi dinges, ik heb geen pcos, maar als ik je zo lees dan zou ik gewoon voorlopig connies gebruiken... geen hormonen en als je weer voor de tweede wil gaan geen ontpilverschijnselen enzo... wij hebben het ook zo gedaan. onze oudste werd in mei geboren en ik werd door de bv pas in december weer ongie, in april zijn we voor de tweede gegaan... in de tussentijd connies gebruikt omdat ik ook niet weer die hormonen in mn lijf wilde. en nu is de tweede geboren en weer gebruik ik geen hormonale anticonceptie omdat er mssn nog een derde komt volgend jaar. als ons gezinnetje 'compleet' is ga ik weer gewoon aan de pil...
Surf, Dank je voor je reactie Wij hebben het idd ook over condooms gehad en ik vind het wel een goed optie. Wij hebben ze nog nooit gebruik dus ik hoop dat we er consequent in kunnen zijn. Maar ben nog wel nieuwschierig naar ervaringen van meiden met PCOS