Verminderde werking anticonceptie

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Babylovebaby, 25 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Hallo allemaal

Ik vroeg me eigelijk af en heb al heel wat af gegoogeld hoe merk je nou dat je anticonceptiepil minder werkt of niet werkt?

2. Cobon

Cobon Niet meer actief

Niet, dat merk je alleen aan een zwangerschap.

Denk je dat je anti conceptie niet werkt of heeft gewerkt?

Babylovebaby vindt dit leuk.
  3. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.016
    4.989
    113
    Vrouw
    Regelmatig doorbraakbloedingen hebben kan ook een teken van verminderde werking zijn, bij de combinatiepil dan. Bij de minipil hoort dat er een beetje bij. En verder als je op wat voor manier dan ook merkt dat je een eisprong hebt (gehad). En een zwangerschap idd, dat is het duidelijkste teken.

Babylovebaby vindt dit leuk.
  4. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Aah oke dankjewel voor je antwoord :D

Nee niet zo zeer ik heb de ethinylestradiol levonorgestrel 0,15mg/ 0.3mg focus heb hem in april 1 jaar, het begin ging goed maar de laatste maanden duurt mijn bloeding tussen de 7 a 9 dagen, bloed tussendoor afgelopen maand had ik 7 dagen na einde menstruatie 2 dagen lichte bloeding. Vandaar dat ik het vroeg hoe je het kon merken :oops:

5. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja hier wel last van bloedingen tussendoor, maar aan de gespannen borsten en opgeblazen gevoel enzovoorts ga ik er van uit dat die nog wel werkt :roflmao:
    Eisprong merk ik niet zelfs toen ik actief bezig was voor de dochters niet

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.826
    18.545
    113
    Vrouw
    Ik denk dat de pil nog wel gewoon werkt ondanks doorbraakbloedingen.. kan zijn dat de dosis te laag is bijv. en dat je lichaam er 'gewend' aan is geraakt.. beste zou zijn om dit even met je huisarts te bespreken

Deel Deze Pagina