En dat op je lieve vriendin en haar man. Ze zijn namelijk zwanger!!! Na poging 7 IVF-PGD, is het eindelijk gelukt. 2 week geleden alweer had ze haar positieve test in haar handen, 30 mei heeft ze haar 1e echo. Mega spannend maar vind het zo super leuk en ben zo trots op hun! Nu hopen en duimen dat alles goed blijft gaan, duimen jullie mee? Geen idee waarom ik dit plaats maar ben zo dolgelukkig! Nu maar hopen dat 2013 voor de meeste vrouwen uit deze gedeelte van het forum ook gelukkig nieuws krijgen. (tussen haakjes http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/407061-moet-haar-steunen.html deze topic heb ik vorig jaar geopend.)
Dank je wel Corina, ik weet hoe je je voelt. Ik ben ook apetrots op mijn zus, ze is zwanger geworden van een tweeling op de derde poging IVF. Ik hoop dat ik ook zwanger word, ik ben in 2011 begonnen maar ik ben nog steeds niet zwanger.
Wow wat gaaf voor je vriendin!! Zo'n lange en heftige weg. hopelijk staat ze in de genietstand Mompelientje jij natuurlijk ook veel succes met wachten!
Ja ik zeg steeds tegen haar, je moet niet vergeten te genieten want je bent zwangerrrrr! Maar ze durft nog niet.. Logisch ook ergens natuurlijk. Dus elke x als we bellen smsen oid zeg ik genieten he! Papaver, jij ook veel succes, ik heb nog wel aantal duim minuten over dus als ik toch bezig ben duim ik ook gelijk voor jou!