PCOS en een tweede kindje

Discussie in 'MMM clubs' gestart door linda337, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Gezellig dat je mee komt kletsen.
    Ik ken jouw gevoel bij de clomid, ik had het idee dat ik in de overgang was toen ik met die kuren bezig was.
    Opvliegers, stemmingswisselingen.
    Maar raar dat je geen metingen krijgt, bij mij moest dat toen echt.
    Zo zie je maar dat elk ziekenhuis weer anders is.

Mijn nod is 24 maart dus we moeten nog veel geduld hebben ;)

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Jah klopt...ze doen het op veel plaatsen weer anders. Las net dat een meid 6 eitjes al had met clomid 50. En zei kreeg wel fm....ik nu 100 en geen fm....maakt me soms wel ongerust. 1 plakbeeb zou mooi zijn.

24 Maart...owwwww.....nog fftjes...hier pas in april weer. Spannend he die laatste weken. :)

3. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Ik vind het inderdaad weer heel spannend allemaal !!
    En die testdrang constant en ik voel weer van alles.
    Maar toen maakte ik me eigen ook iedere keer zo gek, me eigen nu voorgenomen het niet te doen en toch lijkt het weer een obsessie te worden 😕

4. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Probeer gewoon overdag zoveel mogelijk aflijding te zoeken. Ik ga niet eerder testen dan op mijn nod. Dan heb je al weer grotere kans dat het raak is en dat je ook echt wat kunt zien op de test.

5. Miek1981

Miek1981 Actief lid

4 sep 2012
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom, Bodien! Leuk dat je mee komt kletsen!!
    Ik heb ook hele slechte ervaringen met Clomid... Chagrijnig, opvliegers, op een gegeven moment zag ik constant lichtflitsen. Bleh! Maar ja... Voor het goede doel he?!
    Ik heb ook nooit fm gehad tijdens de Clomid..
    Spannend hoor!! Goed dat je wacht met testen tot 4 april. Nog even wachten dus!

Linda, bij jou ook spannend! Hoe voel je je?

Ik moet nog 2 dagen spuiten en dan vrijdag voor een fm...

6. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Ik voel van alles in mijn lijf, steekjes, soms misselijk gevoel maar het zegt allemaal niks, heb me eigen voor mijn vorige zwangerschap ook heel vaak voor de gek gehouden 😉
    En toen ik uiteindelijk zwanger was, voelde ik helemaal niets.
    Ik heb vandaag een temperatuurdaling van 0,2.
    Hopelijk schiet hij morgen weer omhoog.

Screenshot_2015-03-18-12-05-39.jpg

7. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Ik had met clomid ook geen follikelmeting omdat ze het niet kunnen bijsturen en met hormoonspuiten wel. Ben echt benieuwd hoe het nu gaat lopen

Mijn lijf houd me ook constant voor de gek zegt helaas niks

8. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Hoi !!

Temperatuur is vandaag verder gezakt en voor mijn gevoel moet ik ongesteld worden, zo voelt mijn lichaam ook.
    Ik denk ook dat mijn eisprong een aantal dagen eerder geweest.
    Heel erg jammer natuurlijk, maar ik ben heel erg blij dat ik een eisprong gehad heb en een cyclus van Waarschijnlijk 28-29 dagen.
    Hopelijk gaat het de volgende ronde ook zo 😉

Screenshot_2015-03-19-08-18-40.jpg

9. Miek1981

Miek1981 Actief lid

4 sep 2012
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer, Linda!! Maar idd erg positief dat je in ieder geval een eisprong hebt gehad!! En een keurige cyclus... Fijn!! Dat geeft hoop voor de volgende ronde!!

Ik heb heel erg het gevoel dat m'n eisprong vandaag is.. Morgen pas fm, maar bij m'n vorige zwangerschap heb ik ook een ronde gehad waarbij het eitje al was gesprongen voordat ik een fm had gehad.. Morgen de echo afwachten, maar we hebben er in ieder geval rekening mee gehouden.. ;)

10. Miek1981

Miek1981 Actief lid

4 sep 2012
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net fm gehad.. 2 eitjes onder de 10 mm. Nog een paar dagen doorspuiten dus!

11. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Spannend Miek! Hier vandaag niet geklust. Hoop dat mijn eisprong al is geweest. Heb er ook totaal geen zin in, dus denk het wel.

12. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Hoi dames,

Ik heb net alles gelezen, maar ben het ook weer kwijt.......
    Ivm late diensten en een verkouden, hangerige dochter niet veel tijd om te reageren.
    Maandag zal ik weer ff een reactie op iedereen plaatsen.

13. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Ghehe jah dat herken ik....hoe oud is je dochter? Mijn zoontje is nu 16 maand en krijgt 4 kiezen. Ook zo leuk......not

14. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    tholen
    Morgen de uitslag hoe het behandelplan veder gaat of we over gaan oo hormoonspuiten etc vind best spannend

15. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    INFO
    -MyMiracle, 2de kind, pcos, nog geen medicatie, onregelmatige cyclus, eisprong
    -linda337, tweede kindje, 15 februari gestopt met de pil, nu afwachten wat mijn lichaam gaat doen, bij vorige zwangerschap PCOS.
    -Miek1981, tweede kindje, pcos. Nu Provera slikken en daarna starten met spuiten met Menopur.
    -Fabjee derde kindje jan 2014 gestopt met de pil 1e ronde clomid geen effect nu 2de ronde 100mg clomid Pcos 1e kindje overleden toen pcos met clomid 100 na Leo zwanger geworden. Tweede kindje spontaan zwanger 6 weken na bevalling.

Fm
    - Miek; 20-3

Nod

Gyn afspraak
    -Fabjee 17 maart op dag 16 ook echo

16. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Welkom Bodien,
    Clomid is een naar medicijn, tenminste.....het heeft voor veel zwangerschappen gezorgd....dus eigenlijk kan je het niet naar noemen:) De bijwerkingen daar in tegen zijn echt naar!
    Oh en mijn dochter is 3 jaar.

Miek
    Wanneer heb je weer een fm?

Linda
    Inmiddels al aan het menstrueren? Inderdaad een hele nette cyclus! Ik duim voor je dat dit zo blijft!

Fabjee
    Al wat gehoord?

All
    Hier niet veel bijzonders....nog geen bloeding. Baal nog steeds een beetje dat ik geen eisprong heb gehad. Dochter heeft er vannacht weer een drama van gemaakt....wat helemaal niets voor haar is. Ik denk dat ze ons even flink aan het uitproberen is.

17. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    MyMiracle
    Ik ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden 😊
    Hoe blij kun je zijn met een menstruatie haha !!
    Ik ken je drukte, ik werk in de zorg, werk eigenlijk alleen maar s' avonds en overdag druk met de kleine meid, die op dit moment de laatste dagen zo ondeugend is geweest pfff.
    Afgelopen weekend dacht ik echt een keer: Wil ik echt een tweede kindje 😁 maar het is weer een periode.
    We zijn weer begonnen aan een tweede ronde en hopelijk gaat het net zo goed als de eerste.

Fabjee
    Succes mocht je nog niet geweest zijn, ben benieuwd.

Miek
    Al een meting gehad ?

18. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Linda oh oeps dat heb ik gemist:)
    Fijn joh dat je ongesteld bent!

Ik werk ook in de zorg en doe op dit moment een opleiding......eigenlijk een beetje te veel van het goede, maar ja. We zetten door!

Ik hoop en duim met je mee

19. Miek1981

Miek1981 Actief lid

4 sep 2012
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Linda
    Wat fijn dat je ongesteld bent geworden!! Dat geeft hoop...

Fabjee
    Succes vandaag... Ben benieuwd!!

MyMiracle
    Dat is ook pittig voor je.. Met een opleiding erbij!

Allemaal
    Heftige tijden dit idd... Ik werk in het onderwijs. Overdag voor de klas en vanavond oudergesprekken. Dochter blijft bij oma slapen vanavond.. Dan kan mama morgenochtend weer naar het ziekenhuis! Eigenlijk moest ik vandaag, maar voor de fertiliteit hoef je geen afspraak te maken.. Ik moet een half uur rijden, en dat red ik vanochtend echt niet! Spreekuur start om half 8 en Om kwart over 8 staan er weer 30 kindjes op de juf te wachten... Daarom maar uitgesteld naar morgen! Hoop alleen dat dat de goede beslissing is. Gisteravond veel steken in m'n onderbuik.. Eisprong?

20. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    tholen
    Erasmus heeft gebeld we gaan starten met hormoonspuiten hele kage dosering kijken kf dat wat doet. Ik heb donderdag al afspraak met ivf arts voor schema prik instructie en medicijnen ophalen etc gaat nu ineens erg snel wel spannend ben wel blij dat er voor me gevoel nu eindelijk wat gebeurd

Deel Deze Pagina