PCOS en een tweede kindje

Discussie in 'MMM clubs' gestart door linda337, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Hoi

Hier vandaag me temp gezakt, dus ik verwacht dat ik gauw ongesteld zal gaan worden.
    Cyclus van 32 dagen dan, dus ik mag niet klagen.

@Miracle cyclus van 32 netjes, mag toch wel aannemen dat er dan een eisprong is ?
    Is tempen geen optie, het is een gedoe, maar je krijgt wel een beetje inzicht wat er gebeurd.

@Bodien
    Balen dat je zoveel bijwerkingen hebt van de clomid, ik had het toen ook wel, maar was wel te doen.

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Ik heb vandaag gesprek gehad bij de gyn over spuiten. Maar moest eerst zwangerschapstest doen en tot mijn grote verbazing was die licht positief. We wouden eigenlijk wachten en hebben het vaak veilig gedaan. Maar 3x niet ofzo...had het niet verwacht.

3. Miek1981

Miek1981 Actief lid

4 sep 2012
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden! Bodien, gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie! Wel spannend zo na je mk... Maar heb de laatste tijd vaak gehoord dat meiden de ronde na de mk meteen zwanger zijn! Hopelijk blijft het nu zo...

Ook ik ben zwanger!! Had afgelopen weekend een hele positieve test! Blij, maar ook zo spannend... Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan! Ik heb 4 juni de eerste echo in het ziekenhuis!

4. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Bodien en Mieke, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Linda ook 32 dagen, netjes!
    Tempen zorgt er bij mij voor dat ik slecht slaap....beetje gefixeerd erop ofzo. Dus dat wil ik eigenlijk niet meer doen.

Bodien wat een verrassing! Gefeliciteerd!
    Mieke ook gefeliciteerd!

Hoe is het bij jou Manon? Spannend hè?!

6. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    ENORM!!!! Ik ben mijn verstand aan het verliezen... Maar goed, dat gevoel zal voor de meesten wel bekend zijn 😁.
    Ik voelde eesrst van alles, en daarna weer niets. Nu alleen hele lichte klachten, maar kan ook van pre-menstruatie zijn. Geen idee, ik ben al ruim 12 jaar niet meer ingesteld geweest... Nog 4 dagen wachten voor ik kan testen, maar met mijn dochter had ik ook pas een positieve test op dag 3 na nod. Dus ik ga er maar vanuit dat de eerste testen negatief zijn.

Geen bloed is moed!

7. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Zwangere dames GEFELICITEERD !!! Helemaal super !!!

Hier alweer 2 dagen ongesteld, wat ik al verwacht had ;)

@MyMiracle: Ik moet zeggen dat je daarin wel gelijk hebt, ik slaap er wat onrustiger door vooral op het einde van de cyclus als het er weer om spant zwanger of niet.
    Maar ik vind het wel prettig om te zien dat ik eisprong heb en dat mijn lichaam schijnbaar (hopelijk) toch een reset gehad heeft na mijn zwangerschap, nu derde ronde een normale cyclus gehad.
    Dus ook iedere maand een echte kans op een zwangerschap.

@Manonmama

Spannend....... ik duim voor je ;)

8. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Hoi dames,

Manon, heel spannend! Nog niets verandert?
    Duim voor je!

Linda,
    Als het voor jou goed werkt, dan is dat toch hartstikke goed. Lekker mee door gaan! Heel fijn dat je lichaam toch zijn werk aan het doen is.
    Nu nog een goede zwangerschap spontaan, lijkt me super!

Aan de ene kant wil ik ook wel graag weten waar ik aan toe ben, al heb ik echt het idee dat er geen eisprong plaats vind. Aan de andere kant vindt ik het dus echt niet te doen.....lastig.

All
    Gister met mijn man gesproken over het moment waarop wij de gyn. gaan bellen. De afspraak was eind september.
    Voor mijn gevoel duurt dit toch te lang, dus heb ik aangegeven dat ik liever eind juli wil bellen. Waarschijnlijk hebben we dan toch pas midden/eind augustus de afspraak. Hij moest even slikken, want de mmm vindt hij vreselijk(ik ook). De mmm heeft er flink ingehakt....
    Toch is hij het eens met eerder bellen, gelukkig.

Klinkt misschien stom, maar ik heb soms echt moeite met het feit dat het leeftijdsverschil best groot zou kunnen worden.....
    Dochter is nu 3, in augustus 3,5.....het leeftijdsverschil zal dus min. 4 jaar zijn.
    Stel dat het minstens 2 jaar duurt, dan is ze 6,5.....:(

Het is zoals het is en er zijn veel ergere dingen, dat weet ik, maar toch heb ik er wel een beetje moeite mee.

9. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Manon
    Las in een ander topic dat je positief getest hebt, gefeliciteerd!!!!!!!!!

10. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Dames?

11. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Joehoe !! Ik ben er nog, maar druk druk druk.
    Werk eigenlijk alleen maar s 'avonds en de rest van de dag natuurlijk druk met de kleine meid.

Gister is ze voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest, erg spannend allemaal, meer voor moeders dan voor haar haha !!
    Ze heeft me niet eens gemist gelukkig.

Ik zit inmiddels weer op dag 15 in mijn cyclus, druk met klussen ;) heb veel last van vruchtbaar slijm, dus als het goed is is er weer een eisprong op komst.
    Blijf me nog steeds verbazen dat ik gewoon uit mijzelf een eisprong en menstruatie heb.
    Mijn gynaecoloog zei toen wel dat het na de bevalling goed kon zijn dat alles weer normaal ging werken soort van reset, ik was heel sceptisch, maar misschien heeft hij toch gelijk gekregen.
    Dus ik wacht weer rustig af.....

Hoe is het met jullie ?

12. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Hoi Linda,
    Klus dagen weer achter de rug, dus je hebt weer plaats genomen op het wachtbankje.

Mijn updates staan in de vorige geplaatste berichten.

13. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Helaas nog aan het klussen, inmiddels dag 21 en nog geen eisprong gehad, ben bang dat het weer hetzelfde gaat lopen als de eerste keer
    Toen ging het ook 3 cyclussen goed en ineens werden steeds langer en langer.
    Dus helaas nog niet op het wachtbankje, maar aan het afwachten :(

14. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    weer even een berichtje van mij na een teleurstellende ronde van afgelopen maand die is afgebroken omdat er niks gebeurde ben ik nu inmiddels weer 2 weken meno pur 75 aan het spuiten gebeurde nog niks maar vandaag na een week weer echo en heb mooi eitje van bijna 15 mm hopelijk groeit hij door en kan ik pregnyl zetten met vrijdag weer voor echto vind het best wek spannend

15. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Spannend Fabjee, hoop dat hij netjes blijft groeien.

16. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Goed nieuws vandaag weer echo gehad folikkel was mooi door gegroeid 18,5mm arts wilde eerst dat ik gelijk pregnyl spoot maar had het niet bij en moest nog werken dus mocht het vanavond thuis om half 8 gezet dus zondagochtend eisprong morgenavond en liefst zondagochtend nog vrijen vind super spannend ben zo blij hopelijk een mooie test over 2 weken 😊

17. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Hoi dames

Uiteindelijk heb ik toch een eisprong gehad op dag 21.
    Ik zit nu op 9 dpo en had de hele week al een raar gevoel dat het raak was.
    Vandaag toch getest en kijk !!
    20150617_105402.jpg

Hopelijk blijft het allemaal goed gaan !!

Deel Deze Pagina