Wat is dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door koppel, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koppel

koppel Niet meer actief

Hoi Hoi,

Ik probeer sinds deze maand zwanger te worden en had 1e kerstdag mijn bloeding (strip). Nu ben ik sinds 2 dagen niet meer ongesteld en had ik net sex met mijn vriend, alleen nu verlies ik bloed.

Zou dit mijn echte ongesteldheid zijn?
    Ik snap het niet....

2. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    hoi

ik had gister ook sex met mijn vriend en verloor toen ook bloed.. niet in mijn plas maar wel tijdens sex.. of is het bij jou anders?

xx

3. koppel

koppel Niet meer actief

Neej heb daarna niet geplast, had ik daarvoor al gedaan. Toen had ik het nog niet. Bloedde pas na de sex...

Maar ben net van me ongesteldheid af 2 dagen hahaha. Ben benieuwd hoe lang dit blijft.

Is het bij jou al over?

4. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    Oke.. nou als je straks moet dan merk je het wel! Had/ heb je pijn (krampjes)?

Dan lijkt het me sterk dat het een ongi is..

bij mij ging het direct over na die bloeding.. verder niets meer gehad mijn vriend en ik dachten echt huh.. komt het nou van jou of van mij .. omdat er verder niks meer te zien was :S

5. koppel

koppel Niet meer actief

Ja heeel apart...
    Heb me nu een paar x afgeveegd maar er is ook niets meer te zien. Terwijl het net best veel was :O

Nouja.. Het zal wel hahaha.
    We zien het wel..

Het zal iig geen innestelbloeding zijn zo vroeg. Dat kan niet haahhaa.
    Maar bedankt voor het meedenken!

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb ook wel eens seks gehad toen ik dacht dat mijn ongesteldheid alweer over was. Maar toen werd juist die laatste bloedzooi opgewekt en lag alles in bed zelfs helemaal onder het bloed.. :) Ik denk dus dat het nog een restje van je ongi is (als 1e kerstdag je 1e dag was).

7. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    geen dank! bij mij zat er ook niets op wc papier.. heel vreemd he! als het nog van je ongi was zou er toch aan het papiertje ook wel bloed moeten zitten? .. een innesteling lijkt mij ook sterk

maar tijdens een zwangerschap is alles wel beter doorbloed van onder dus :D hihi

Deel Deze Pagina