Hoi, ik heb een vraagje. Wie wil ervaring delen? Wij zijn bezig met onze eerste IVF/ICSI behandeling. Afgelopen woensdag (2e echo, cd7) waren 4 van de 15 eitjes aan het groeien (13mm). Dat vonden ze nog niet genoeg, daarom werd mijn dagelijkse dosis Gonal-f nog wat opgeschroefd. De hoop is dat er meer dan 4 gaan groeien. Sindsdien moet ik dagelijks ook een 3e spuit zetten, om eisprong tegen te houden. In mijn geval gaat het om Orgalutran. In mijn handtekening zit een ticker, als je daar op klikt zie je precies waar ik zit in mijn cyclus en hoelang ik nu stimuleer (FS = follikel stimulatie, Gonal-f in mijn geval. X is mijn remmer, de Orgalutran). Zijn er dames die punctie hebben gehad na gebruik van Orgalutran? Hoeveel spuiten Orgalutran heb jij in totaal gezet? Hebben ze het proces van groeien nog wat kunnen rekken bij je? Na de hoeveelste spuit konden ze de punctie plannen? En hoe groot waren de eiblaasjes toen, die later aangeprikt zijn? Morgenochtend weer echo, hopelijk kunnen we de punctie nog eventjes uitstellen en mogen mijn minder grote eiblaasjes nog wat extra doorgroeien! 🍀 Dankjewel voor elke reactie 👍😊
Ik heb er uiteindelijk 5 gehad, van cd7 tot en met cd11. Op cd10 kon de punctie gepland worden. Op de dag van de laatste Orgalutran (cd11) heb ik 's avonds de Pregnyl moeten zetten (10000IE) on de eisprong op te wekken. De punctie was op cd13. Maar kennelijk wordt Orgalutran weinig voorgeschreven? (Want geen reacties )