PCOS en Gonal F

Discussie in 'MMM clubs' gestart door AliSV, 4 nov 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    Zoo gister om 16.30 eerste lading gepakt. Na half uur al krampen. Dat ging snel. Bloedverlies nog niet echt. Beetjes maar. Krampen steeds heftiger. En na de 2e lading pillen om 20.30 werd bloedverlies beter. Toen lekker zetpil paracetamol erin (ik had nog overgegeven dus maar geen gewone paracetamol) en lekker kunnen gaan slapen ondanks de heftige krampen. Rond 3 uur naar de wc en floep daar was het vruchtzakje. Open gemaakt en het was echt echt leeg. Vanavond nog een setje medicatie en dan is hopelijk alles eraf en kunnen we nadat ik ga menstrueren weer beginnen.

    Had jij dat na jou biochemische zw ook dat je zelf begon te menstrueren @Blondie685 of heb je toen ook een kuur nog moeten gebruiken?
    Ik ben echt benieuwd hoe lang dat gaat duren. Maar kan niet langer dan 30 dagen want dan moet ik terugkomen als ik dan na deze miskraam geen menstruatie heb gehad.

    Pfff ben blij dat dit deel al achter de rug is. Sorry moest even van me afschrijven
     
  2. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    @Blondie685 en veeeeel succes met je echo vandaag. Hopelijk een mooi minitje te zien met evt al een kloppend hartje

    Laat je ons wat weten:).
     
  3. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Dank je wel! Ik ben echt mega zenuwachtig, ik moet om 13.30 pfff duurt nog lang. Maar ik laat het zeker weten.
     
  4. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Och meis wat een verhaal! Ik hoop dat het idd nu allemaal weg is. Met mijn biochemische zwschap ging het al heel vroeg mis dus dan is de zwschap ook niet te zien op een echo maar ik had licht positieve testen dus ik was wel zwanger dus ik kon eigenlijk gewoon gelijk door omdat ik gewoon ongesteld werd eigenlijk maar omdat ik vroeg had getest wist ik dat het een "miskraam" was. Dus omdat het zo vroeg mis ging dan is het weer anders. Maar ik menstrueer niet uit mezelf dus als ik zoiets zou hebben kan ik daar nog lang op wachten denk ik. Na mijn zwangerschap ben ik niet meer aan de pil gegaan maar na 6 mnd was ik nog steeds niet ongesteld.
     
  5. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    Mmmm wie weet wordt het dan ook nog een kuurtje. Ivm met de studie moet ik na 15-20 dagen terug voor een echo, dus hopelijk zien we dan al iets of kan ik evt een kuurtje meekrijgen n als er dan nog geen teken is van de menstruatie...
     
  6. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    Ohhhh pfff ja had ik ook in de middag toen. Maar ff afleiding zoeken haha. Ik duim mee voor een mooie echo!
     
  7. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    En en en???
     
  8. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Jaaa het hartje klopt en het ziet er voor nu allemaal goed uit, pfff wat een opluchting
     

    Bijgevoegde bestanden:

    AliSV vindt dit leuk.
  9. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    Ohhhhh wat fijn gelukkig!!! Nu lekker echt gaan genieten en goed voor jezelf zorgen
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  10. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja dank je! 14 maart de volgende echo bij de verloskundige. Pff maar wat een last viel er van me af. Ik ben nu ook echt totaal gebroken ik was zo zenuwachtig echt veel meer dan toen bij mijn dochter.
     
  11. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    @AliSV hoe gaat het nu met je?
     
    AliSV vindt dit leuk.
  12. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    Heej Blondie,
    Ja goed hoor! Ik ben blij dat dat achter de rug is en ook de gedachte heb dat ik zwanger kan worden zijn en het zelfs kan vasthouden. Nu nog eentje met een goed embryo. En heb een weekje vakantie (onderwijs he haha) dus heb heerlijk genoten van de afgelopen warme daagjes. Lekker in de tuin gezeten daar was het al meer dan 20 graden in het zonnetje. Nu maar hopen dat dit bloedverlies snel stopt (heb maar heeeeele kleine beetjes elke keer) en dat ik snel zelf menstrueer. Heb wel ook 14 maart een echo of het allemaal schoon is (omdat ik meedoe met die studie). En als ik binnen 30 dagen niet zelf ga menstrueren dan krijg ik een kuur Provera en dan weer starten. Dus hopelijk max een maand pauze nu. En even mn lichaam laten bijkomen. Maar echt ik voel me alweer super goed en zou morgen zo weer beginnen. Maar even geduld hebben. Geduld is wel echt toverwoord in de medische molen haha. En hoe is het bij jou?
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  13. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja geduld is een schone zaak in de mmm. En wat een heerlijk weer is het inderdaad! Mijn dochter was alleen heel erg ziek de afgelopen dagen met hoge koorts dus we hebben niet heel erg kunnen genieten maar gelukkig knapt ze nu weer een beetje op. Met mij gaat het redelijk, ik wil niet zeuren hier maar ik voel me echt heel erg beroerd bijna de hele dag. Ik hoef gelukkig niet over te geven maar ben echt bijna de hele dag misselijk en s avonds is het het ergste. En ik heb ook bijna voor al het eten afkeer dus eten is lastig op dit moment ik doe het wel omdat ik anders echt heel ziek wordt. Ik herken dit echt niet van mijn vorige zwschap. Dus we zijn wel heel benieuwd of het een jongen is. Mijn schoonmoeder was nl 9mnd lang beroerd toen ze zwanger was van mijn man. Nou hoop ik niet dat ik dit 9mnd lang heb pfoe!
    Maar goed om te horen dat het goed met je gaat. Ik blijf je in de gaten houden hoor en duimen!
     
  14. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    Ohhh das echt niet zeuren hoor ik had dat ook en daar word je echt niet blij van. Heb sinds maandag weer avondeten op. Daarvoor was het vaak een soepje met broodje (brood kon ik wel verdragen).

    Hopelijk is dat over een paar weekjes over! Dankjewel en ja doe maar mee duimen. Ik mocht niet klagen. Jullie hebben er nu ook alweer 7 rondes over mogen doen. Ik zat pas in ronde 2... Nu is wel mn dosis bekend dus hopelijk gaat het de volgende keer wat sneller qua tijd tot ovulatie. We gaan het zien;)
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  15. J0o

    J0o Lid

    9 nov 2017
    46
    38
    18
    Vrouw
    @AliSV
    Wat ben je sterk zeg. Heftig om te lezen maar erg knap hoe je je hierdoor heen slaat en alweer naar de toekomst kan kijken. Respect hoor. Hopelijk hoef je niet te lang op je menstruatie te wachten.

    @Blondie685
    Gefeliciteeerd!!! wat fijn dat alles goed is.
    Behalve met de misselijkheid dan. Klagen mag altijd haha. Dochter alweer opgeknapt?

    Zit nu zelf op dag 44. Nog 2 dagen provera slikken en hopelijk dan gauw ongesteld.
    De cyste voel ik nog steeds duidelijk zitten. Vooral met naar het toilet gaan.
    Me humeur is trouwens wel echt een stuk beter zonder de hormoon spuiten. En stemmingswisselingen en haaruitval stuk minder.
     
  16. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Dank je! Dochter knapt iets op maar het is nog niet geweldig. Ik hoop dat de provera gaat helpen! En dat je snel weer kan starten!
     
  17. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    Thnxxx ja moet wel positief zijn. Want moet ik anders. Bij de pakken neer gaan zitten helpt niet. Nog wel spreekuur gebeld want krampen werdwn weer erger en bloedverlies ook. Maar kan tot 3 weken duren. Dus maar even afwachten. En de 14e zowiezo een echo weer. Dus we gaan het allemaal wel zien. Wordt denk ik wel April voordat we weer kunnen starten. Maar alles komt goed. Zo niet dan toch ;)

    Wat had/heeft je dochter @Blondie685 Griep of iets heftigers?

    En jij al vooruitgang @J0o?
     
    J0o vindt dit leuk.
  18. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ze had griep een paar dagen 40 graden koorts en nu lekker snotterig nog. Ze heeft een week bijna niks gegeten ze is echt vel over been pfff ze is al zo tenger er is niks van haar over. Alle broeken en leggings zitten nu heel los bij haar buik. Maar ze knapt nu wel weer wat op. Maar toch een week ziek geweest. Nu maar hopen dat ik het niet krijg.
    Goed dat je zo positief bent meis! Moet je ook echt zijn, volgende keer zit het gewoon goed.
     
  19. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    Oh ja das effe heftig ja. Ook zon hoge koorts. Nou hopelijk is ze snel weer de oude en krijg jij het inderdaad niet!
     
  20. J0o

    J0o Lid

    9 nov 2017
    46
    38
    18
    Vrouw
    Hoe gaat het nu? Krampen al wat verminderd? Kun je tot 3 weken bloed verlies hebben? Jeetje zeg.

    Ik ben eindelijk ongesteld geworden gister avond. Dat duurde me toch lang. 48 dagen verder. Maar goed idd positief proberen weer verder te gaan. Vrijdag controle in de hoop dat de cyste weg is.
     
    AliSV en Blondie685 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina