PCOS en Gonal F

Discussie in 'MMM clubs' gestart door AliSV, 4 nov 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iwanttobeamommy

    Iwanttobeamommy Actief lid

    2 jun 2019
    119
    48
    28
    Vrouw

    Ik vind het wel spannend omdat het de laatste poging is voor IVF.
    Hahahaha dus deze ronde vind ik het wel zwaar!
    Maar je hebt echt zwaar gelijk hoorr
     
    AliSV vindt dit leuk.
  2. Iwanttobeamommy

    Iwanttobeamommy Actief lid

    2 jun 2019
    119
    48
    28
    Vrouw
    super leukkk! Hoe was de eerste keer dat je wist dat je zwanger was? Kon je het niet gelovennn of dacht je juist deze ronde word em
     
  3. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Bij mijn dochter had ik heel veel last van mijn darmen in de wachtweken dus dat was wel anders dan die keren ervoor dus dan hoop je wel op goed nieuws. En bij mijn biochemische zwangerschap had ik ook veel last van mijn darmen en de laatste keer dus ook. Dus dat was voor mij wel een teken. Maar toch durf je niks te hopen en had ik ook nooit zo iets van dit wordt hem. De laatste keer ook een halve week blijven testen omdat mijn testen beetje vaag bleven terwijl ik bij mijn dochter op 14dpo echt een knaltest had. En bij mijn biochemische zwangerschap bleven ze vanaf 12dpo ook heel vaag en liepen niet op. Dus er valt gewoon weinig over te zeggen.
     
    AliSV vindt dit leuk.
  4. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    Dat kan ik begrijpen! Nog een weekje. Als ik tot zaterdag nog niks heb gehad dan testen we zondag.
     
  5. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    Haha dan kom je ook in de warmte terug. Hier ook lekker warm. En doe lekker rustig aan. Fijn dat je lekkere vakantie hebt gehad;)
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  6. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    Heb op dit moment echt momenten op de dag dat ik echt moet slapen niet normaal. En dan slaap ik ook echt 1,5 uur ofzo. Ook de hele tijd "scheten" laten pfff sorry voor de details. Ik ben alleen benieuwd of het echt bijwerkingen zijn van de ovitrelle...

    Jullie ooit echt bijwerkingen van de ovitrelle gehad?
     
  7. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Alleen heel erg moe. En darmklachten maar dat was alleen in de rondes dat ik zwanger was. Ik vind het wel spannend hoor. Hoeveel dpo zit je nu?
     
    Iwanttobeamommy en AliSV vinden dit leuk.
  8. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    Uhm vorige week zondag gespoten. Dus 8 dpo dan volgens mij toch. Vanmorgen ovulatietest negatief. Dus verwacht dat Ovitrelle er dan uit is...
     
  9. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ja dan is het er wel uit.
     
    AliSV vindt dit leuk.
  10. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    We gaan het zien. We wachten rustig af. Helaaaas kunnen we weinig meer doen.:confused::p
    ik houd jullie op de hoooogte:thumup:
     
    Iwanttobeamommy en Blondie685 vinden dit leuk.
  11. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
  12. Iwanttobeamommy

    Iwanttobeamommy Actief lid

    2 jun 2019
    119
    48
    28
    Vrouw
    Bij mij gaat het wel vind het wel erg spannend maar de laatste dagen ben k wel erg moe En misselijkk maar dat wil natuurlijk niets betekenen. Ik heb alvast maandverband in huis gehaald want die was op maar hopen dat die niet nodig zijn hahahah en bij jou?
     
    AliSV vindt dit leuk.
  13. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    Jij ook alzo moe. Ik ook. Hopelijk een goed teken voor ons beide. Wanneer gaan jij/jullie testen?
     
  14. Iwanttobeamommy

    Iwanttobeamommy Actief lid

    2 jun 2019
    119
    48
    28
    Vrouw
    Ik ga maandagg testen want ik ben elke maand precies op tijd. Dus als het maandag nog niet begonnen is dan ga ik testen en jijj?
     
    AliSV vindt dit leuk.
  15. Iwanttobeamommy

    Iwanttobeamommy Actief lid

    2 jun 2019
    119
    48
    28
    Vrouw
    Heb veel testen versleten vandaar dat ik het dit keer anders wil doen hahahha
     
    AliSV vindt dit leuk.
  16. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    Ik/Wij testen zondag als er nog niks te zien is. Maandag vroeg naar het werk en dan voor 2 dagen op "kamp". Mocht het wel weer gelukt zijn hebben we een dagje om daar al samen weer even van te genieten. Maar nu dus nog wat daaaaaaggggjesss afwachten. :p
     
    Blondie685 vindt dit leuk.
  17. Iwanttobeamommy

    Iwanttobeamommy Actief lid

    2 jun 2019
    119
    48
    28
    Vrouw

    Jaaa begrijp ik! Ben benieuwddd ik hoop het zo voor ons beide en geniet van elkaar op het kamp.
    Ik ben wel echt snel geïrriteerd dus denk dat ik ongesteld moet worden hahahaha
     
    AliSV vindt dit leuk.
  18. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    Ik ben bang dat het foute boel is. Vanmorgen al beetje bloed bij de grote boodschap. :cry:
     
  19. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ohh dat hoeft niks te zeggen hoor! Heb ik bij allebei de zwangerschappen gehad.
     
  20. AliSV

    AliSV Actief lid

    4 nov 2018
    349
    121
    43
    Vrouw
    Nu ook gewoon in mn onderbroek... Dus ben bang dat ik gewoon ongesteld wordt. Ik had er echt zon goed gevoel bij. Tis ook echt wel vroeg nu. Doe morgen nog wel early testje maar ben dr bang voor... Op naar de volgende ronde dan maar... Wat ik eng vindt want daarna ist pauze..
     

Deel Deze Pagina