helaas was aan het testen, zegt mn man ineens schat er zit bloed in de wc.... Menstruatie toch al doorgebroken denk ik, helderrood. Jammers. Test ook "niet zwanger"... Dus maandag maar bellen voor ronde 2...
Helaas de krampen toch misschien voorteken geweest van de menstruatie. Gister overdag ook hoofdpijn. Misschien ook voorteken. Hopelijk mogen we maandag weer beginnen. En dat we niet tot 29 jan met evaluatiegesprek moeten gaan wachten...
Ik voel me op zich prima, afgezien dat ik echt kapot ben van de afgelopen weken, man was een week weg, kerstdrukte op werk en dus extra werken en dan nog de zh bezoeken. Gisteravond op de kerstborrel zag ik ook helemaal wit met donkere kringen. Nu even vijf dagen bijkomen. Verder een beetje zeurend gevoel in mijn onderbuik maar meer niet. Maar ben nu pas 2dpo haha nog een lange weg te gaan.
Wat doe je voor werk als ik vragen mag. Vast iets wat ook met die drukte te maken heeft... Nou hopelijk gaat deze ronde t worden. Ik laat je maandag iets weten. Alvast super fijne kerst toegewenst!!
Ja ik ben kapster dus december is hoogseizoen haha. Dit was voor mij alweer de 18e keer. Jij ook een hele fijne kerst! En gewoon vol goede moed door naar de volgende ronde!
Oh haha dat is mn zus ook die heeft het idd ook altijd super druk deze tijd. 18e ronde of kerst als kapster haha. Jazeker maar was vanochtend echt ff kl*te, nu weer kop op en doorgaan. Ooit moet t toch gaan lukken.
Zo gister weer geweest voor een uitgangsecho. Alles zag er netjes uit. Dus we mochten weer starten. We beginnen nu op 37,5 met spuiten. En mag maandag de 31e weer terug. Dus op cd10. Ben benieuwd hoe snel het nu gaat. Houd je op de hoogte
Oh spannend! Ik hoop wel wat sneller dan de vorige keer. Hier vanochtend een test gedaan om te kijken of de ovitrelle eruit is en die is eruit. Nu 6dpo, ik heb iedere avond na het eten dat mijn darmen op hol slaan, heel fijn dus ik eet niet zoveel. Ik wordt nu wel een beetje bang want zondag komt dichterbij en meestal begint het bloedverlies op 10dpo. Ik hou je op de hoogte!
Hej Blondie. Nou de ovitrelle is eruit dan das al mooi. Nou ik denk werd ik ook ongesteld op 10 dpo precies deze keer. Spannend ik hoor het
Hey! Tja ik heb al sinds 7dpo rozeverlies maar alleen met ontlasting dus als ik druk zet of als mijn blaas erg vol is na afvegen is het ook weg. En de stoelgang is ook erg moeilijk dus bloed snel, lekker onzeker allemaal. Ik heb niet veel hoop meer. Morgenochtend ga ik wel een early test doen omdat ik wil weten of ik champagne kan drinken morgenavond. Dat is de enige reden haha anders had ik wel gewoon afgewacht.
Mmmmm dat is lekker onzeker ja. Hoeveel ben je morgenvroeg ook alweer?. Ik hoop dat het geen champagne wordt
Hopelijk ook. We gaan het zien. Ik ga ook nog een klein stukje het alternatieve in. Ga aankomende week een darmspoeling laten doen en daarna laten buikwarmen. Dan is mn lichaam even gezuiverd. Baat het niet, schaadt het niet. Ik laat je morgen wat weten!
Morgen ben ik 11dpo. Ik hoop ook dat het geen champagne wordt maar ik heb er een hard hoofd in. Omdat ik ook extra progesteron slik kan het ook wel zo zijn dat de menstruatie wordt tegen gehouden. Maar het is wel apart dat woensdagavond het zeurderige begon en donderdag al rozeverlies best vroeg zeg maar een week na de eisprong. Dat is nog nooit eerder gebeurd.