Hoi, Ik heb zojuist de vierde echo gehad en heb nu 4 grote eitjes (tussen de 14 en 25mm), 6 twijfelgevalletjes (tussen de 11 en 14 mm) en een hele hoop kleintjes (ca. 15 per eierstok) waarvan ze niet verwachten dat die nog groter gaan worden. Ik hoor straks n.a.v. bespreking en bloeduitslag of ik nog 2 dagen door mag stimuleren of dat ik zaterdag de punctie krijg. Nu is mijn vraag, hebben jullie ervaring ermee dat in follikels tussen de 11 en 14mm wel eicelletjes zaten? Ik zou zo vreselijk balen als ik er maar hoogstens 4 heb... zeker gezien mijn 'actieve' eierstokken...
Door de pregnyl krijgen de kleinere ook nog een groeispurt. Dus waarschijnlijk kom je wel iets hoger uit. Ik had vrijdag en maandag bij de echo 3 grote follikels, gisteren 6 aangeprikt en 5 goede eitjes. Net bericht gehad van het lab. We hebben 3 mooie Emmy's.
Er kunnen wel eicellen in zitten, maar die zijn dan waarschijnlijk niet rijp.. Ik zou in jouw geval nog even door willen spuiten. Dan verlies je misschien de follikels die het dichtst bij de 25mm liggen, maar de kans dat de kleinere meekomen en goede eicellen opleveren, is dan wel een stuk groter..
Ze belde net en ik mag nog door spuiten! Het hing van de bloedwaardes af en die lieten een grote stijging van het oestrogeen zien. Dus ik ben eigenlijk heel blij want de kans dat ze dan nog ietsje groter worden is dan ook reëel. Ze vonden het idd zonde om nu al de punctie te doen. Maar als de oestrogeen niet gestegen was dan is de groei eruit en is doorgaan zinloos. Maar dat is gelukkig niet het geval Annemoon wat fijn joh! Wanneer heb je de tp?? Ik krijg geen pregnyl maar ovitrelle, werkt denk ik hetzelfde? Shadixxx ja de deca houdt follikels tegen tot maximaal ca 30 mm dat is idd ff afwachten of die er dan nog zit zaterdag. Moet zaterdag weer terug voor meting.
Ah, fijn! Decapeptyl houdt trouwens de eisprong wel tegen, maar voorkomt niet dat de eicellen overrijp worden.. Bij follikels die groter zijn dan 22mm, is de kans wel aanwezig dat de eicellen overrijp zijn. Maar goed, ik hoop mee dat die kleintjes nog even lekker doorgroeien en dat je uiteindelijk met een mooi aantal eindigt!
Willeke ik had bij mijn punctie volgens de arts 12 follikels wat bleek ik had 25 eitjes, dus ook in de kleinste hebben eitjes gezetten. Daarnaast had ik 15 bevruchting dus ook niet alleen van de grote follikels. Er waren bij mij dus meerder rijpe eitjes ondanks dat ze op het scherm niet erg groot eruit zagen
Hyper, ja dat kan natuurlijk ook ja. Ze zuigen natuurlijk alle follikeltjes leeg. Maar zaten die overige 13 dan bij jou ook in kleintjes (kleiner dan 10mm?) of in van die twijfelgevallen? (tussen 10 en 14mm) Toen ik in die stoel lag vanmorgen zag je allemaal van die trosjes en ik dacht echt, wauw die zien er goed uit! Zijn ze gewoon hartstikke klein! dus dat is dan zo'n tegenvaller..! Eigenlijk is er gewoon niets over te zeggen omdat ieder lichaam weer anders is. Ik was net echt lichtelijk in paniek maar nu weer redelijk kalm omdat ik nog even door mag spuiten.
Willeke de 12 follikels die de arts geteld heeft die waren allemaal groter dan +/- 15mm. Daarnaast had ik dus veel kleintjes zo tussen de 10-15 mm. Deze laatste groep was bij de laatste echo wel kleiner hoor. Ik weet het niet zeker maar ik gok dat er zelf nog meer rijpe eitjes bij hebben gezeten dan die 15 die bevrucht zijn. Dit omdat wij de vorige keer niet eens de helft bevrucht waren van de rijpe eitjes