Hallo dames ik heb even een vraagje, misschien maak ik me te zorgen maar misschien ook wel niet.. ik gebruik al jaren de pil, en ook de zelfde pil namelijk ethinylestradio/leonorgestrel 0.03/0.15 mg... Nog nooit me eigen 'zorgen' gemaakt of me eigen anders gevoeld.. Nu in eens met een week of 3/4 voel ik me anders, wou dat ik het beter kon uitleggen maar dat ken ik geen eens aan mezelf... het is begonnen met hele erge vermoeidheid, af en toe wat lage rug pijn, en mn borsten die veel zwaardere aanvoelen(af en toe steken er in en een beurs gevoel) .... toen ik me zo begon te voelen getest, en deze was tot 2x toe negatief.. dan denk het is niet zo.. ben ook gelijk met mijn pil stripje gestopt.. ik heb toen 2 dagen heel licht bloed verlies gehad.. (niet echt benoemswaardig in vergelijking met de maand er voor) en begrijp me niet verkeerd maar ik ben nog jong en een kindje zou heel erg onverwachts zijn.. alleen nou heb ik sinds twee weken ook nog eens een ontzettend opgezette buik, een buik waarvan mijn collega zo juist grapte, Goh moet je ons wat vertellen?! ( haha lachen met kiespijn zijn opmerking) ik wil vanavond zoiezo nog een testje er tegen aan gooien en als die negatief is ga ik maandag de dokter bellen (wil toch wel weten wat er dan met mijn lichaam aan de hand is..) maar nou was mijn vraag of er nog mensen zijn die ervaring hebben met deze pil soort en zijn bescherming (of eigen niet-bescherming)?!! Dankjewel alvast voor het reageren, dit is geen vraag van ben ik wel of niet zwanger dat kan niemand zien maar ben wel echt benieuwd of er meer mensen ervaringen hebben met deze pil.. Groetjess
Ik denk niet dat je moet vertrouwen op ervaringen in dit geval. Iedereen is in een andere hoeveelheid vruchtbaar. Kan best zijn dat jij in combinatie met je partner super vruchtbaar bent en dat dus deze pil te licht is voor. Voor iemand anders kan ie prima zijn als de vruchtbaarheid wat minder hoog ligt. Maar test niet vanavond maar morgen ochtend met ochtend urine. Die is beter geconcentreerd. Of test vanavond als je al even niks gedronken hebt en niet naar de wc bent geweest.
Tja, het kan. Maar als je je al een week of 3/4 zo voelt...zou een zwangerschapstest toch echt wel betrouwbaar moeten zijn...
de laatste test is twee weken geleden geweest.. dus zou kunnen dat ik te vroeg getest heb denk ik dan? ik ga er iig nog een halen en proberen (voor die 5 euro doe ik er liever 6 te veel als 1 te weinig).. Ik was voor al benieuwd naar ervaring omdat deze pil soort op internet niet heel erg goed staat aangeschreven.. daar heb ik eigenlijk nooit naar gezocht tot ik me dus pas geleden zo raar ging voelen..
Doe nog een test. Is die negatief, dan ben je niet zwanger. Geloof je het dan nog niet, vraag dan je huisarts om een bloedtest of laat een echo maken. Je kunt ook dingen gaan voelen en zoeken doordat je bang bent zwanger te zijn.
jaa dat dacht ik dus vorige week.. weer met mn pil gestopt toen weer kleine bloeding zonder krampen overigens waar ik wel altijd last van heb.. ben inderdaad bang dat ik mezelf dingen aan praat en doe omdat ik bang ben dat de uitslag positief is.. heb mezelf dan ook voor genomen zo juist als deze test negatief is het naast me neer te leggen en er niet meer mee bezig te zijn.. en anders de dokter maar gewoon te bellen...