Wat vinden jullie van tarwekiemolie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloem1989, 15 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Ik heb gelezen dat tarwekiemolie kan bijdragen aan de vruchtbaarheid dus ik ben deze ronde daarmee gestart. Baad het niet dan schaad het niet :) Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

2. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ik ben ook dezevmaand begonnen hoop alleen niet dat mijn cyclus er langer van wordt hoor daar best veel verhalen over;)

3. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier sinds januari aan tarwekiemolie, had hele korte cyclussen van 16 dagen en vanaf januari langere cyclussen. Geen idee of het toeval is, of door de tarwekiem. Ga als mijn potje leeg is de proef op de som nemen. Ben in elk geval nog niet zwanger (voor zover ik weet ;))

Ben benieuwd wat jou ervaringen ermee zijn!

4. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Klopt had ik ook gelezen dat het je cyclus kan verlangen of verkorten. Ik hoop zelf dat hij wat korter word we zullen het zien! :)

@casey86 Wat goed dat het je cyclus langer gemaakt hebt 16 is wel kort zeg had je wel een eisprong met zo'n korte cyclus?

5. AzA

AzA Niet meer actief

oh ik lees even mee. Heb me er vandaag toevallig ook in zitten verdiepen.

6. Robin8886

Robin8886 Lid

8 jan 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er vorige maand mee gestart en mijn cyclus ging van 40 dagen naar 35. Hopelijk aankomende maand weer iets korter!
    Voorgaande cyclussen waren over de 40..

Voor de vruchtbaarheid ken ik het niet, wel weet ik dat het een bevrucht eitje beter zou innestelen.

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hier werd mijn cyclus er absoluut niet anders van. Zwanger werd ik ook niet, maar ja ik word dan ook ongelooflijk moeilijk zwanger dus dat ligt niet aan de tarwekiem.

Deel Deze Pagina