wat zouden jullie denken?? nog niet ongesteld??

Discussion in 'Na de bevalling' started by loveyou2, May 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loveyou2

loveyou2 Nieuw lid

Jun 12, 2011
    2
    0
    0
    overijsel
    ninthe is nu 11 weken en ik ben nog niet ongesteld. nou hebben mijn vriend en ik 4 keer sex gehad met condoom. nou is hij bang dat ik nog nie ongi ben omdat ik misschien zwanger.. nou is mijn vraag wat denken jullie?? en is het niet heel toevallig als in die 4 keer het vekeerd gaat en ik zwanger zou zijn?? en hebben jullie ook sex met condoom gehad voor jullie ongi werden??

2. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Het kan wel even duren voordat je ongesteld wordt. De kans dat je zwanger bent lijkt me vrij klein aangezien jullie condooms gebruiken.
    Geef je borstvoeding? Dan kan het ook nog langer duren voordat je cyclus weer op orde is.
    Je kan natuurlijk ook een testje doen!

En even ter aanvulling, ons kindje is nu ruim een maand en ik slik nog geen pil of iets dergelijks, wel hebben we ondertussen een paar keer gemeenschap gehad met condoom.
    Ik maak me vooralsnog geen zorgen ;)

3. Tine mv Veerle

Tine mv Veerle Nieuw lid

May 18, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een dochter van 11 weken oud en ben ook nog niet ongesteld geworden. Ik geef wel borstvoeding. Dus als je veilig hebt gevreeën dan zou ik me geen zorgen maken. Ik heb echter wel een broertje van 11mnd jonger en ik ken meer van die verhalen dus je moet wel oppassen! :)

4. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    ik ben pas 8 maanden na de bevalling voor het eerst licht ongesteld geworden. nu 9 maanden na de bevalling voor het eerst echt hevig ongesteld. heb geen borstvoeding gegeven. dus het kan nog even duren

Share This Page