Pcos en mischien toch een natuurlijk ei..?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ProudMom28, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hoi Hoi,

IK heb pcos, en daardoor is een natuurlijke eisprong en cyclus en stuk kleiner dan mensen zonder pcos. Ik moest woensdag even naar de gyn, voor het een en ander. Niet veel verwachtend trok ik mij uit, ging ik in haar stoel liggen en keek ik mee op het scherm. Ze noemen altijd veel op waarvan ik 0,0 verstand heb.. Ik denk okey jaja het zal wel. MAAAAAR toen zei ze HEEEEE ik zie iets in de rechter eierstok.. Ik zo huh wat dan? Nou zegt ze ik zie een ei wat met 4 a 5 dagen springt. Ik zo he??? Met een big smile.. Helemaal trots ging ik naar huis. En mijn man gelijk aan het werk gezet. Toch dacht ik dat het niet kon en heb ik ovu testen besteld. Hij zou vandaag of morgen moeten springen. Ik heb gisteren een ovu test gedaan en vandaag de bovenste is van gisteren de onderste van vandaag :) Er zit toch wel een stijging in? Okey niet 100% positief. maar toch lijkt hij wel steeds wta donkerder te worden. Zien jullie dat ook?

Dus onderste vandaag bovenste van gisteren.

Bekijk bijlage 333454

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas is de test nog lang niet positief. Het teststreepje moet in elk geval even donker zijn als de controlestreep wil je kans maken op een eisprong.

Hoop dat dit de komende dagen nog zal gaan gebeuren.

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hij wordt wel donkerder ja!
    Ik ben van mijn dochtertje ook spontaan zwanger geraakt binnen 5 maanden! Nu al bijna anderhalf jaar aan de hormonen en nog niet zwanger... Dus het kan! Succes!

4. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

aaah thanxxx meiden! Ik laat het jullie weten of de ei gesprongen is ;) En jullie ook duim duim dat jullie ook maar snel zwanger zijn

5. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik geloof dat ik ergens heb gehoord dat ovutesten niet betrouwbaar zijn als je pcos hebt. Maar je gyn heeft wat gezien, dus spannend! Succes!

6. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Het kan hoor! Ik ben van mijn eerste ook spontaan zwanger geworden! Ik zal voor je duimen.

Deel Deze Pagina