ben momenteel veel bezig met me gyn nu net een menstruatie opwekker gekregen weet je of je hierbij oon Inofolic kan slikken? Ik denk het niett word woensdag weer gebeld door gyn
Meer ontspanning en meer beweging in de vorm van wandelen. Ik probeer aantal keer per week minimaal half uurtje te wandelen. Qua eten ben ik meer vetten gaan eten en bepaalde groenten meer; avocado (at ik nooit), broccoli, quinoa en verder meer smoothies, havermout, soepen, salades. Die laatste dingen at ik al regelmatig, nu gooi ik er avocado doorheen of maak ik broccolisoep. Schijnt allemaal goed te zijn voor de hormonen, dus ik dacht ik probeer het gewoon. Verder slik ik vitamines en probeer ik omega 3 olie te slikken, maar die vind ik erg vies dus lukt nog niet echt, haha. @Dansprinsesje ik ga die volgende cyclus ook eens proberen dan, als het nog nodig is.
Oh echft? Lijkt me zo raar want dan word je ongesteld maar heb dan het gevoel of alles word afgestoten stel als hier wel een eitje mee gaat groeien
Hoe... door s*ks te hebben dus dat zou ik sowieso aanraden Ik kwam er na 4 kinderen pas achter dat ik pcos heb, langste "werktijd" was een jaar. Wat ik merk is dat mijn cyclus reageert op wat ik eet en hoeveel ik beweeg. Veel vet en suikers-> cyclus duurt veel langer. Doe ik "gezond" dan zit ik gemiddeld op zo'n 35 dagen volgens mij
Hier zit je vast niet op te wachten maar dat kan ook met pcos. Ik heb zelf geen overgewicht, sport 3x per week en eet gezond en werd elke maand netjes ongesteld. Na 2 jaar proberen is er bij mij pcos geconstateerd. Ondanks dat ik maandelijks een cyclus dacht te hebben, bleek dat een ontrekkingsbloeding of iets te zijn want ik had geen eisprong uit mezelf. Ik begon het boek it starts with an egg te lezen en nam de supplementen die erin beschreven staan, inclusief inofolic. Het heeft er voor gezorgd dat ik wel een eisprong kreeg maar geen natuurlijke zwangerschap. Uiteindelijk hebben we voor de mmm gekozen omdat de natuurlijke manier te lang duurde