Hallo, Als ik mijn vorige cyclus aan hou had ik rond 27 september al ongesteld moeten zijn. Echter is dit niet gebeurt, wel heb ik " ongesteldheidsklachten" vaag gevoel in me onderbuik en emotioneel. Nu het volgende: ik had een tampon ingebracht, uit voorzorg omdat ik vorige x nogal heftig ongesteld was. Toen ik hem eruit haalde zat bruine afscheiding aan maar meer niks. De dag erna nog steeds geen bloed, dus toen hebben we een test gedaan. Die was negatief.. Nu heb ik nog steeds die ongesteldheidsklachten, maar nog steeds geen bloed... Wat kan dit betekenen ?
Ik zou ook nog een keer testen en voor de zekerheid geen tampon gebruiken maar inlegkruisjes/maandverband. Het kan een innestelingsbloeding zijn geweest.. Succes!
Dank jullie wel voor de reacties. Stiekem vind ik het wel eng om te testen, want we willen zo graag een kindje.
Snap ik want het is ook megaspannend natuurlijk.. maar idd test nog een keer, wacht desnoods een dag extra.. het kan zijn dat je HGC in je urine nog niet "duidelijk"genoeg was en een paar dagen later wel.. Ik hoop het iig voor je!
Had ik ook. Na een weekje ofzo werd ik toch ongesteld. in de tussentijd iets van 4 testen gedaan. Hopelijk is het bij jou niet zo. En ben je wel zwanger.
Ik heb dit eigenlijk iedere natuurlijke ronde... Bij mij altijd een voorteken geweest van een naderende ongi (had nooit een naderend ongi gevoel zeg maar alleen wat bruine afscheiding) Ik duim igg voor je!
Ja kan ook ontpillen zijn. Mijn eerste cyclus na de pil was netjes 28 dagen. Echter die daarna was vreemd; week voor nod beetje bruinverlies, daarna ruim week na nod pas echte menstruatie en die duurde ook nog eens 10 dagen. Cyclus voor ik zwanger was was ook nog steeds vreemd, maar toch 5e ronde zwanger dus het kan ondanks " rommeltje" wel.
Ik wacht deze week nog even af... Als ik vrijdagochtend nog niet ongesteld ben maar wel de "symptomen" hou dan ga ik testen. Ik hou jullie op de hoogte...
Helaas een negatieve test vanochtend. Nog steeds niet ongesteld geworden, ook geen bruine afscheiding meer maar wel nog een vaag gevoel in me onderbuik. Ik zit nu op dag 34 van mijn cyclus, ik ben benieuwd wanneer ik nou ongesteld word. Ik gooi dit dus maar allemaal op het ontpellen... Hadden jullie ook de eerste maand zonder pil geen klachten en een goede cyclus? En dat daarna de klachten kwamen en je cyclus van de leg is ?
Ik heb al 3 rondes achter de rug zonder pil en helemaal geen klachten gehad, wel lange cyclussen maar nergens last van. Nu net deze maand gaan we voor een tweede kindje en heb ik heel veel kwaaltjes en dingen die zo symptomen hadden kunnen zijn. dus ik denk dat het ontpillen heel onvoorspelbaar is de eerste maanden en het per cyclus wisselend is met wel of geen klachten
Zie mijn handtekening, ik heb er ook last van! Tenminste, weet niet of het ontpillen is of dat het gewoon bij me hoort zegmaar. Ik gooi t op het ontpillen maar geen idee.. Zit nu ineens al op dag 50, zo vreemd. Terwijl t hiervoor nog wel redelijk was (behalve die uitschieter van 45 dagen). Misschien volgende week eens langs de huisarts. Heb twee keer getest om te kijken of ik toch niet toevallig zwanger was, maar dat was niet het geval