Hi Dames. Ik hoop dat ik niet de enige ben en hier iemand kan vinden met het zelfde/vergelijkbaar. Ik word echt totaal niet zeker van m'n ovulatietesten, juist meer verward.. De testen gaan alle kanten op en ik heb al sinds woensdag ovulatiepijn... En sinds eergister meer afscheiding. Iemand die dit herkend? Of tips heeft oid? (Gebruik voor het eerst ovu testen) De dagen op de foto kloppen niet, heb de CD geteld niet de dag van de week.
Bij mij zag het er ook altijd zo uit met deze testen. Het is normaal dat het schommelt. Pas als de 2 strepen allebei even donker zijn heb je de lh piek te pakken. Denk dat 1 x per dag in de ochtend testen voldoende is want als ik kijk naar de dagen waarbij je vaker op 1 dag hebt getest zijn de andere tijdstippen altijd lichter.
Klopt, savonds zijn ze iedere keer lichter! En dan let ik er wel op dat ik lang niet plas en niet drink.. Maar elke keer weer is m'n urine dan ook veel licht geler.. dus veel minder geconcentreerd, ondanks ik dus minder drink en niet plas.. Maar wel apart dat ik dan wel al zo lang de ovulatiepijn voel.. Ik word hier zo onzeker van.. verwachtte de piek op CD 14... Heb je een betere ervaring met een ander merk?
Wanneer je meer geconcentreerde urine wilt, dan hoef je alleen niet te drinken. Juist wel plassen, want anders spaar je je urine op en wordt het juist minder geconcentreerd. Dus bijv 2 uur niet drinken, wel gewoon plassen en dan aan het eind van de 2 uur heb je geconcentreerde urine. Hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg Succes, hopelijk snel je piek!
Snap ik dat je er onzeker van wordt. Iedere keer denk je hij wordt donkerder en dan zwakt ie weer af. De testen van 2 bsure heb ik ook goeie ervaring mee. Weet even niet of deze testen van je de extra gevoelige zijn? Die zou ik anders niet meer gebruiken de volgende keer omdat ze die schommelingen in de LH teveel laat zien. Succes verder
dit zijn de gewone ovulatie testen.. De tip dat ik indd wel gewoon moet plassen en niet ophouden werkt wel, urine was net geconcentreerder. Wel maar heel weinig maar goed, genoeg is genoeg xd nu hopelijk snel een piek vinden! (Als ik die niet al heb gemist)