3e kindje, maar hoe?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kimmuh, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hoi lezers.
    Mijn vriend en ik willen samen een kindje. Dit word dan mijn 3e.
    Heb 2 kinderen van mijn ex-man. En doorgegaan met mn leven.
    Alleen. Ik woon samen in een flat, nou is dat geen probleem opzichte. Maar 3 slaapkamers. Onze, mn zoon en dochter ook 1.
    Stel ik ben zwanger dan wat? Hoe doen mensen dat eigenlijk?
    Niet ieder woning heeft 4 slaapkamers die bijv 3 of meer kinderen hebben. Zou dan mijn zoontje van 2 bij mijn dochter van 7 op de kamer moeten en de baby alleen? Vroeg me dat eigenlijk wel af.

Hoor graag jullie mening hierover.

2. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Wij gaan ook voor een 3de in ons kleine huisje. Toen we voor de 2de gingen hadden we 2 slaapkamers. Eerst sliep baby bij ons, daarna de meiden bij elkaar. Nu verbouwd waardoor we 3 slaapkamers hebben. Ook zouden we de zolder nog kunnen verbouwen tot een kleine slaapkamer. Ik heb ervaren dar het wel losloopt. Ookal is het niet altijd even praktisch. :(

Wij hopen met de tijd toch ons huis te verkopen en dan iets anders met meer kamers terug te kopen. Maar nu zit dat er voorlopig nog niet in...

Mijn dochters vonden het leuk samen, maar zijn ook blij dat ze nu allebei een eigen kamer hebben. Toch zouden ze ook weer samen willen slapen als de andere kamer voor iets leuks zou zijn (haha, zo konden we het vragen zonder iets te zeggen over de pogingen voor een derde. Ze hebben beide al vaak aangegeven dat ze een broertje/zusje willen).

Je kunt ook je zoon bij de baby leggen misschien of 2 van hetzelfde geslacht bij elkaar? Of eerst de baby bij jullie en dan met de tijd kijken wat de wensen zijn. Kamers hoeven niet zo statisch te zijn. Of 1 slaapkamer voor 3 en 1 speel/leer/werk kamer... De mogelijkheid zijn eindeloos ;)

Deel Deze Pagina