Mijn vriend en ik zitten in de eerste ronde. ik heb na berekening woensdag mijn inesteling gehad dus kan ik volgende week donderdag de 24 ste pas testen. Sinds afgelopen woensdag wat helder roodbloedverlies maar alleen bij het afvegen. Nu vanmorgen na het toilet bezoek had ik donker dus oud bloed ( dit heb ik normaal echt nooit) ik had de woensdag wel wat lichte menstruatie krampen. Ik voel gewoon dat ik een inesteling heb gehad nu hopen dat het vruchtje blijft plakken 😊
Spannend! Ik hoop voor je dat het raak is! Het is best spannend allemaal en je voelt dan vanalles. Of je een innesteling kan voelen, daar is veel onduidelijkheid over. Je gaat het ervaren komende week! Succes! Ik moet nog langer wachten, tot de 29e... Zucht...
Ik ben nu 5 dagen overtijd. Ik ga dit weekend testen. Heb steeds het idee dat ik ongesteld wordt namelijk
Yep.. ik ben ook aan het wachten.. mag de 30e pas testen duurt nog erg lang en heel spannend! zou te mooi zijn, gelijk raak na eerste keer ''proberen''
ja wachten duurt zo lang😩 ik hou ook wel in mijn achterhoofd dat het nog fout kan gaan... mijn vriend moet ik ook afremmen haha.... dat denk ik ook iedere keer van zo gelijk bij de eerste keer is de kans wel erg klein maar goed je weet nooit. Ga ook voor jullie heel hard duimen en ben wel heel benieuwd dus hoop dat jullie hier even een stukje plaatsen 😀
voor mij is het ook afwachten... 19 april is me nod, daarna meteen even testen denk ik zenuwslopend deze dagen!
jaa herkenbaar! ik heb een miskraam gehad, merk dat het nu extra spannend is maar dat ik ook denk ach het zal wel niet. 24 april nod maar ik ga maandag een testje doen omdat mijn vriend die avond naar het buitenland gaat
Morgen is mijn NOD maar ik heb al licht positief getest! Wil zondag weer opnieuw testen aangezien hcg per 48 uur verdubbeld! Het zijn maar 2 dagen maar die gaan zoooo lang duren!
Jup ik wacht ook.. woensdag testen zo spannend!! 2e ronde eerste kindje. Voel vanalles maar ja kan ook hoop zijn haha. Wat een lichaam niet met je kan doen!! Succes meis hoop op een positieve test voor iedereen!
Oh leuk, nog meer meiden in hetzelfde schuitje! Eerste ronde en ik heb een cyclus van 24-26 dagen (dit hou ik al bijna een jaar bij), bij 24 dagen zou ik morgen dus al kunnen testen maar ik hou het gewoon op 26 dagen. Ik vind het zo spannend, voel ook van alles maar dat kan natuurlijk ook gewoon je lichaam zijn die je voor de gek houd
Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 27 maart dus had ik als goed is dan woensdag de 15de mijn innesteling moeten hebben.... ik kan donderdag testen maar ik ken mezelf zal waarschijnlijk daarvoor al een testje wagen haha... ik voel van alles maar goed ik weet uit ervaring 5 jaar geleden zwangerschap van mijn zoontje dat je lichaam je gigantische voor de gek kan houden.... ik zie dat er meer rond de zelde periode kunnen testen.. ben benieuwd van iedereen 😀
Wat een spanningen allemaal.. Hier een rust maand gehad. normaal rond dag 17 mijn eisprong. en verwachtte 2 dagen geleden mijn NOD. Maar nu ik heb niet heb bijgehouden weet ik niet zeker... Gister getest, was negatief, maar ook nog niet ongesteld...
Dat lijkt me ook heel frustrerend dat je nod uit blijft maar de test negatief blijft 😦 ik hoop voor je dat het toch raak is.. misschien late eisprong. ga voor je duimen hoor!!
Was wel een action test, las dat die vaker laat positief testen. hopen we daar maar op. Verder ben ik ook benieuwd naar de foto..
Hier gisteren veel bloedverlies en nog steeds dus helaas ongi geworden 😦 op naar ronde 2.....