Inmiddels 5 dagen overtijd... Nooit verwacht voelt elke dag alsof mn menstruatie eraan komt. Ben begonnen met Etos pilletjes paar weken geleden omdat ik de laatse twee keer al om de 21 dgn ongesteld werd en een hele korte LF hierdoor had. Nu zit dat iig goed omdat het met vijf dagen verlengd is. Toevallig weet ik dat mijn zusje redelijk gelijk loopt met mij en die is ook pas twee dagen geleden ongesteld geworden. Daarnaast heb ik vanmorgen een vroege zwangerschapstest van de Etos gedaan en niks op te zien Gisteren had ik even hoop want in de middag gaf dezelfde test een schaduwlijntje aan de zijkant van het venster...
Mijn cyclus was ook veel langer als de Etos-pillen slikte. Wellicht is dat bij jou ook zo? Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je gewoon zwanger bent en over een paar daagjes wel een positieve test in handen hebt
Hey, ow, okay dus jij had dat ook. Dan vermoed ik dat dat aan de hand is... Hoop natuurlijk ook op een positieve test maar denk het eerlijk gezegd niet. Maar zie dat jij zwanger bent, gefeliciteerd, dus uiteindelijk wel allemaal "goed" gekomen
Mijn cylcus bleef hetzelfde toen ik begon met de etos zwanger worden capsules. Maar die was dan ook al 30 dagen. Het kan wel goed aan de pillen liggen omdat er een kruid inzit dat zorgt voor een regelmatige cyclus. Hopenlijk ben je gewoon zwanger! Misschien over 3 dagen nog een keer testen? Kruidvat heeft 2 testen voor 5euro, die zijn erg goed!
Hahaha wordt nu helemaal spannend... Vanmorgen die 2 voor vijf euries gehaad. Vanmorgen helemaal niks spierwit en 1 streep. En vanmiddag rond twaalven zomaar een licht streepje bij de tweede wel pas na 6/7 minuten. Net dus nog maar een gehaald en weer niks... Schiet mij maar lek...I'm clueless