Hai meiden, ik weet al 2 weken dat ik zwanger ben. Volgens mij was me nod 15 april, ik had echter op 10 april al positieve test. Is op zich al vroeg, maar dat betekend dat de bevruchting is geweest en gelijk positieve test. Als mijn nod weekje later was zoals de test nu aangeeft volgens mij, dan kan ik toch geen positieve testen hebben?... Wie heeft hier meer verstand van?
Positieve testten kan je hebben! Alleen je bent 5 weken en 3 dgn zwanger zoals je banner aangaf En je testte de 10e positief..En wanneer gaf de test 1-2 weken aan? 1-2 weken = 3-4 weken zwanger en bij jou had 5+ moeten staan!
Ik heb gister de Clearblue gedaan en er stast 1-2 dus 3 tot 4 weken zwanger! Is een week korter dan ik denk.maar dan vind ik t raar dat ik toen al positief testte
heb je de testten nog dat je positief testte? weet je ook ongeveer wanneer je ei was? kan zijn je ei later en innestelling, dan is het raar dat je 10 april al positief testte.. Anders bij twijfel de huisarts bellen en uitleggen en eventueel je HCG controleren
Ok das vroeg. Ik vond t beetje apart, maar t kan dus. Volgende week meer zekerheid bij de echo. Zoizo zwanger
dat snap ik sommige testten ect mooi vroeg voor nod Maar TS is nu 5.3 weken zwangen en Clearblue gaf gister 1-2 weken aan daar ging zijn vraag over dat vind ik best apart. vroeg positief testten en uiteindelijk 1 week en 3 dgn korter zwanger
Ja ik heb kv test gedaan, en van action. En gister dus Clearblue. Ik dacht dat me eerste dag van menstruatie 18 mrt was, maar nu door Clearblue ga ik twijfelen of t niet een weekje later was. Maar als t een weekje later was dan is t helemaal vaag haha Maar goed antares had op 10dpo al positief dus miss klopt t gewoon haha We hebben volgende week weer een echo dus komt goed
De zwangerschapsduur die Clearblue aangeeft hoeft niet te kloppen he. Hier zat de test er bij beide zwangerschappen ruim naast qua indicatie.
tijdsduur zit er ruim week naast dan moet die op 2-3 staan op zijn minst ? 1-2 is wel heel pril als je 10 april al positief testte dat bedoelde ik
Niet iedereen maakt even snel hcg aan, ik zou gewoon de echo afwachten en niet meer testen Dan zie je wel hoever je bent!
15 dagen na je eerste positieve zwangerschapstest nog steeds 1-2 op de Clearblue is echt een slecht teken, sorry.
Je weet toch wel wanneer je ongesteld bent geworden, daar ga je toch niet ineens aan twijfelen door de Clearblue test? Test die niet donkerder wordt of Clearblue die niet doorteld is bijna nooit een goed teken...
Als je een week later ongesteld bent geworden dan je dacht, dus op 25 maart, dan kun je natuurlijk nooit op 10 april al positief testen!
heb je foto van de testten dan? plaats ze anders hier effe je had al echo gehad, dus snap niet waarom je erna nog getest heb