Hoi, zal me nog even voorstellen: nieuw hier, kinderwens, 24 jr, 10 apr laatste pil, 1ste ronde, cd 29.. (met pil een cyclus van 28/29) Ik heb al 2 zw testen gedaan, gisteren en vandaag, negatief.. wel kramp, menstrkramp al 3 dagen, normaal alleen paar uur voor en tijdens menstr. vanaf 11de cyclusdag 7 ovutesten gedaan, geen 1 positief.. Nu bedacht ik me, kan die kramp komen door een eisprong? die 4 weken na laatste menstruatie pas komt, omdat ik een lange cyclus krijg vanwege het ontpillen, of is er nog geen ei? Bedankt!
Dat is een beetje lastig beoordelen. Je kan nog heel goed aan het ontpillen zijn, dat kan wel even duren. Ik heb nu ook lange cyclussen, met een eisprong 4 weken na menstruatie. Je moet gewoon elke dag een ovulatietest doen en dan zie je vanzelf wanneer je een piek hebt. Evt. kan je ook gaan temperaturen dat is nog wat betrouwbaarder, alleen weet je dan pas achteraf wanneer je ei is geweest. Succes!
Dankje! Ja misschien moet ik gewoon rustig wachten tot ik ongi wordt en dan weer gaan ovu testen of tempen, word ik binnen een week niet ongi weer een zw test doen. Het is zo lastig bepalen, die eerste maanden...