Ik zit nu aan de 2e keer 150mg clomid Deze ronde geen echo's meer dus ben ik begonnen met ovu-testen Dit is de eerste keer dat ik ze gebruik en volgens mij lopen ze toch wel op zit nu op cd 12 en moet er vandaag nog een doen De vorige keer met echo's had ik op cd 17 een follikel van 20mm Deze is volgens mij op cd 19 gesprongen Gister had ik het idee dat de testen hetzelfde bleven maar op de foto van vandaag zie ik toch wel verschil
Lh test hoeft niet op te lopen, hij kan ineens knallen. Cd13 en 14 zijn duidelijker dan de rest. Ik hoop dat je ei snel komt!
oke dacht dat ie ook gelijdelijk op liep maar heb pcos dus erg betrouwbaar hoeft het niet te zijn maar heb nu ergens hou vast aan
Pco gaat niet samen met ovu testen. Door je verhoogd lh heb je altijd een streepje. Het beste is om te tempen met pco
ja dat weet ik en op cd10 was er ook een licht streepje maar die word nu wel wat donkerder tempen heeft geen zin ik word op verschillende tijden wakker namelijk
voor mijn eerste zwangerschap heb ik ovu testen van sensitest gebruikt.. extra gevoelige.. maar ik werd er niets wijzer van.. (ik heb ook pcos..) ik ben bij de 4e ronde clomid zwanger geraakt van onze dochter, we willen nu voor een tweede gaan.. en eerst zelf proberen zwanger te raken.. zonder clomid.. (ik hoor geregeld succes verhalen dat dit mogelijk is) en ik ga nu weer proberen om met ovu testen erachter te komen wanneer mijn ei is.. ik ben benieuwd of ik er nu wel wijzer van wordt.. maar goed mijn advies aan jou is.. ga alleen uit van je temp! en niet van die ovulatie testen! (zijn dit trouwens action testen?)
klopt zijn de action testen tempen heeft geen zin dit moet dacht ik op dezelfde tijd in de ochtend toch? maar ik word om verschillende tijden wakker dus is ook niet zo betrouwbaar ben ik daarbij erg last van opvliegers door de clomid
nee tempen werkt niet omdat ik niet op een bepaald tijdstip wakker word wekker staat elke dag anders namelijk
Bodien Nee, als je altijd een streep hebt, heeft dat niks met PCOS te maken. Je hebt altijd LH in je lichaam, waardoor je je hele cyclus een lichte streep op een ovulatietest kunt hebben. Dat is heel normaal en bij iedereen zo. Het heeft niks te maken met een eisprong, zwangerschap of PCOS. Ovulatietesten kunnen bij PCOS niet betrouwbaar zijn. Door verstoorde hormoonwaardes kun je of altijd positief testen of altijd negatief. Het kan ook zijn dat ovulatietesten bij PCOS wel werken, dat is bij iedereen verschillend. Bij mij werkten ze wel goed. Het is dus een kwestie van uitproberen hoe het bij jou zit. Temperaturen is ook niet al te betrouwbaar. Als je hormoonmedicatie gebruikt vanwege PCOS, kun je het temperaturen laten.