Hoi dames, Na even te zijn weggeweest is het weer zover. We zijn vollop aan het klussen en proberen. Nu heb ik een paar vragen: Ben sinds afgelopen 5 dagen aan het testen met de action ovulatie test en deze blijven erg licht. Het maakt niet uit wanneer ik test ze blijven licht! Ik heb vandaag (volgens mijn app de eiersprong) maar de ovulatie test s gewoon licht roze ...iemand enig idee? Mijn lichaam geeft wel gewoon signalen af van een eierspromg, maar me lichaam houdt me wel vaker voor de gek Tweede vraag: we klussen elke dag (niet om het klussen maar ook gewoon omdat het lekker is). Kan dit veel kwaad? Of moet k stoppen met klussen? Ik weet dat er beweringen zijn over kwaliteit van het zaad neemt af, maar van horen zeggen hoor ik ook weer dat het geen kwaad zou moeten kunnen als je 1 keer per dag sex hebt..... helluppp heb trouwens een cyclus van 28 dagen
Ik zou blijven doortesten, maar zeker de signalen van je lijf niet negeren. Dus klussen tot je erbij neervalt zullen we maar zeggen...
We zijn weer een dag verder en volgens de app zou ik gisteren me eiersprong moeten hebben gehad...maar die ovulatie testen gaven weeer een kichte streep vanochtend had k wel weer wat afscheiding..(meestal heb k dat rond me eiersprong) alleen twijfel k nu door de ovulatie test
Bij mij werkte de action testen op de een of andere manier niet. De zwanger en kids ovulatietesten waren donker en de action test bleef licht. Voor zekerheid digitale clearblue ovulatietest gebruikt en ja hoor een smiley.. Met de action test zou ik dus m'n eisprong gemist hebben. Heel veel andere dames testen wel gewoon positief met action hoor dus misschien ben ik een apart geval
Mijn actiontest was licht en ineens donker maar niet knal zoals bij sommigen. Je moet vooraf alleen 2 uur niet drinken bij die test! Ik heb dezelfde cyclus en heb ook weleens een positieve test met cb digital gehad op dag 18! Terwijl normaal heb ik een vroege eisprong. Voor de meest zuivere test kun je het beste die van cb gebruiken. Succes!
Soms kan je EIsprong ( ) wat later zijn dan normaal. Kan ook aan de ovulatietesten zelf liggen... Zou voor de zekerheid gewoon door klussen
@sophia volgens mij heb ik hetzelfde :/ ik ga morgen maar even de andere test kopen. @poppetje bij mij wordt het streepje ook wel wat donkerder als dagen ervoor maar het s nog steeds licht @wondertje eisprong haha sorry! Ik dnk dat ik maar dipsticks ga kopen is het niet al veelste laat nu? Is immers dag6 met die tests en afscheiding is al veel minder Is het elke dag klussen werkelijk zo slecht (of iemand dit weet)
Als er verder geen problemen zijn met bijv het sperma van je partner dan mag het gerust hoor Zelf ook gedaan tijdens de vruchtbare periode en gelijk zwanger
Ligt aan de kwaliteit van je man. Mijn man heeft minder goed zaad en dan is om de dag of om de twee dagen het beste. Maar wij zitten in de mmm dus is anders.. In het begin deden wij het altijd als we zin hadden. Zo is het ook het leukst
@wondertje, geen idee wat de kwaliteit van zijn zaad is haha we hebben het nog niet laten testen... denk dat het wachtbankje tot nod het ergst zal zijn @Poppetje: wat is mmm? sorry klink misschien erg dom. Om de dag is ook nieterg toch! als het maar goed/lekker is
Weet je, de testen van de Action zijn natuurlijk ook heel voordelig... en dat is precies wat ik bedoel, het blijven goedkope testen, niet te vergelijken met CB bevoorbeeld.
De mmm medische malle molen (ivf,icsi,iui).. Geeft niet dat je dat niet kent, kun je beter niet nodig hebben
Oehh die is positief!!! mijne s lichter ik ga zodra ik thuis ben weer even testen en dan post ik de foto ook even volgens mij heb ik mijn eitje al gehad namelijk... @booey dat klopt ook wel weer...maar je zou verwachten dat ie wel iet wat veranderd toch? Ik probeer het morgen even met nieuwe testen hopelijk heb ik ze snel binnen
Nou dit zijj mijn testen de onderste foto s die van gisteren (voor mij doen best wat donker) de bovenste s van vanochtend volgens mij is deze weer aan het teruglopen...dit is nu de achtste dag iemand enig idee?
Ik denk dat als je vanmiddag test, je weer donkerder test, deze testen mag je niet met ochtendurine doen. Behalve die van cb digital.
Het is mij opgevallen dat de teststreep van de Actiontesten sowieso (bij mij) nooit net zo donker worden als de controlestreep. Deze testen moet je eigenlijk ook niet in de ochtend gebruiken. Het liefst na 12 uur of beter in de avond. Ook moet je niet van de app uitgaan want die vertonen berekeningen op basis van een gemiddelde cyclus. Ik gebruik ook 2 apps en aan het eind van vorige ronde, toonde beide aan dat ik zelfs geen eisprong heb gehad. Ik temperatuur en op basis van positieve ovutest + tempverhoging na eisprong heb ik wel degelijk een eisprong gehad. Het was alleen een vroege eisprong en ik vermoed dat de app hierdoor geen juiste berekening kon maken. Door blijven testen en veel succes!