gebruik clomid en tempen doe ik niet heb deze ronde geen echo's dus wil ergens toch een beetje hou vast aan hebben dat ze niet goed kunnen werken weet ik vandaar ook het topic om een beetje te zien wat andere denken
Ik heb ook pcos en ben dus vorig jaar wel zwanger geraakt met behulp van tempen en ovutesten. Mijn gyn gaf destijds aan dat mijn ei al lang geweest moest zijn, toe ik vertelde dat hij toch wel erg donker aan het worden was. Die zelfde middag nog een test gedaan en die was zo goed als gelijk aan de teststreep. Die avond dus (ws) zwanger geraakt en de dag erna was de streep al weer een stuk lichter. Ik heb het geluk gehad dat primolut zorgde voor een eisprong en kon het hele clomid verhaal gelukkig skippen Succes meid! Liefs, LB
hoi! hier ook PCOs en toch knalde mn ovutest best! http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/516437-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-26-a-215.html#post17182498
zo he! das een mooie! action? ik ben vandaag begonnen met de action ovulatie testen.. maar die van mij zijn roze.. de dop bedoel ik dan... zijn er 2 verschillende soorten? nee toch? of heb je geen action?
mijn ovutesten van action zijn met paarse dop zwangerschapstesten met roze dop weegbree is bevallen dus de pcos kan dan weg zijn en vandaar dus een mooie ovu test (als ik het goed begreep)
ow ik hoop zooooooo dat ik ook zo;n mooie ovu test krijg.. ik ben vorig jaar bevallen en hoop dat mijn hormoonhuishouding ook 'gereset' is... dan ga ik toch maar maar is kijken of ik de goede testen heb... (als me hoofd niet vast zat haha dan vergat ik die ook.... )
toch de goeie gedaan.. maar mijn ei is nog ver weg haha zit ook pas op dag 10 van mn cyclus.. dus moet nog ff door ik ben benieuwd of hij bij mij ook zo gaat knallen! *ik hoop het zoooooo* dat zal voor mij een bevestiging zijn dat het goed zit nu!
ja vind ik ook maar zag ook in bepaalde topics dat de streep niet zo donker werd als de controle streep en volgens de banner zou ie vandaag ook moeten springen berekend aan de hand van de vorige cyclus achja dan het vanavond toch voor de zekerheid maar gezellig maken
Hier wel lastig. ...weet niet wanneer mijn eisprong kan komen want mijn cyclus is nog niet terug. Net sinds vandaag helemaal gestopt met de bv
gestopt met de bv??wat is bv? nou vandaag is mijn ovu test iets lichter als gister heb nu nog wel steeds wat lichte krampjes aan de rechterkant vorige ronde had ik gevoelige tepels daar is nu nog niks van te merken gister wel geklust dus nu maar afwachten denk ik verder met ovu testen heeft geen zin nu meer
bv= borstvoeding inderdaad afwachten.. ik heb gister 2 ovu testen gedaan.. 1 van sensitest en 1 van action.. de sensitest dacht was bijna positief! maar de action zag je bijna niets op :-/ en de action van vandaag is ook zo goed als niets op te zien..... pfff wordt er niet blij van.. hopelijk komt mijn ei nog!!!!!!!!!!!
owh oke door de bv kan je cyclus ook even stop liggen ofzo dacht ik? owh dat is erg vervelend 2 verschillende testen dat is even afwachten dan ja hier rechts nog steeds wat krampjes maar wel een lichtere ovu test als gister dus denk dat me ei gesprongen is (als ik die al heb) en ben dus totaal niet vooruit te branden ben stik moe maar dat zal ook door het slechte slapen kunnen komen ik denk dat ik vandaag toch nog maar een keer vl mee naar bed sleur een keertje extra zal geen kwaad kunnen
hey meiden.. ik doe nu de ovutesten van de afction vanaf dag 9 van mijn cyclus.. ik zit nu op dag 13.. op dag 9 had ik wel en klein streepje.. maar de andere 3 zijn echt bijna wit... zal mijn ei nog wel komen? ik dacht dat er altijd wel een streepje op moest komen te staan.. ze zijn nog lichter als bij jou op je foto DutchDiamond... Zouden de action testen misschien niet gevoelig genoeg zijn?
bij pcos is er altijd een streep aanwezig geen idee of er verder altijd een streep is bij iemand zonder pcos heb je geen foto??