Pff dames.. ik weet het niet meer!? Heb pcos weet ik sindskort. Met ovulatietesten kreeg ik steeds een knaller en kon zo mijn ei aardig goed vinden. Maar nu heb ik sinds vorige week al bijna continu redelijk donkere testen, en zelfs ook een paar die net wel/net niet positief zijn. Heb op zondag en vandaag (donderdag) vreselijke buikkramp gehad. Vanmorgen zelfs de huisarts ervoor bezocht. Maar die denkt dat het mijn pcos verhaal is, en mogelijk een ei wat wil springen. ( nooit geweten dat dat zo'n pijn kon doen ) Nu mijn foto van mijn testjes. Deze zijn vanaf zondag t/m vandaag. En soms ook 2 of 3 per dag dus.. Mijn eerste vraag: denken jullie dat mijn eisprong al geweest is, of houden mijn 'pcos blaasjes' mij voor de gek? tweede vraag: herkent iemand dit verhaal misschien? Ps ik ben niet zwanger
Als mijn streepjes er zo uitzagen was de pcos flink aan het woord en kreeg ik geen eisprong. Ja 1 keer op cd 54 was ook echt een Mega knaller dan op de ovulatietest, zeg maar donkerder dan de controlestreep. Ook de buikkrampen zijn mij bekend en zeiden niks over eisprong. Maar hè elk lichaam is anders, wie weet bij jou wel. Ow ja ik deed temperaturen daardoor toch 3 keer in 11 maanden een eisprong gevonden. Uiteindelijk is het clomid geworden.
Ik heb clomid gekregen, maar nog niet genomen. Ik vind het zo gek, dat het de vorige rondes zo 'duidelijk' was en nu zo'n chaos.. Zou overigens ook wel een vrij korte cyclus voor mij worden, als dit mijn ei zou zijn. Bah bedankt voor je reactie!