Hallo dames, Gister middag ongesteld geworden helaas! Op naar ronde 14. Welke ov testen raden jullie me aan? Positieve en negatieve ervaringen? Vorige maand voor het eerst action test gebruikt maar kreeg geen echte knaller. Heb vanochtend om 5:45 het wekkertje gezet om temperatuur bij te houden is hier een app voor?
Ik vond sensitest heel fijn, apps heb ik niet gebruikt, maar zullen vast andere meiden weten! Heel veel succes!
Okeee, heb deze idd vaker gehoord en z&k... mij n temp was trouwens 36.3 heb geen temp met 2 cijfers achter de komma maakt dat verschil?
Thermometer is prima hoor Ik gebruikte ook 1 cijfer achter de komma Ik raad Fertility Friend aan. Deze is goed af te lezen (zie mijn handtekening). Ga je nu elke dag om 5.45 tempen?? Niet je weekenden en vrije dagen vergeten je wekker te zetten hoor Ennuh... rectaal meten (als je dat nog niet deed )
Oh oke! Die heb ik gedownloud. Kan alleen in Engels ofniet? Ja elke dag 5:45 ik werk zelf ik de zorg dus met ochtenddiensten sta ik om 5:45 op, dus tja moet wel wat! Anders krijg ik geen goed beeld. En ja als zorg Poppie snap ik dat je rectaal moet bedankt voor je tips. En tot ovulatie blijft het dus een beetje 36.3? En wanneer de ovulatie geweest is stijgt die met 0.3? Wanneer je zwanger bent daalt die dus niet tot onder 36.3 begrijp ik het dan zo goed?
Ja Fertility Friend (FF) is alleen in engels. Je temp zal nu idd rond de 36.3 kunnen blijven. Over een dag of 10 kan je al zien of je temp voor eisprong stabiel is en wat je basaal (=gemiddelde temp voor ei) is. Na de eisprong stijgt je temp idd 0.3 graden ten opzichte van je basale temp en zal zo hoog blijven. En als je ongi wordt daalt hij weer richting je basaal Ben je zwanger dan blijft hij idd hoog
Ik ben niet zo ster in Engels, maar ik kom er wel uit. Oke en basaal reken je alle tempen bij elkaar. : door het aantal dagen neem ik aan? Nou ben ik alweer heel wat wijzer. Hopelijk deze maand raak.
Hmmm ja zoiets hahaha. Als je een dag of 10 verder bent moet je mij maar roepen en je kaartje showen. Dan kijk ik ff mee
Ah das goed! Doen we... vanochtend was die weer 36.3 ik hou je op de hoogte ik dit topic en anders zoek ik je privé op...
@RoGiJuLi als ik de z&k bestel moet ik dan nu normale of die extra snel? Enige verschil is dat je het sneller kan aflezen?
@RoGiJuLi weet jij misschien ook iets van ongesteldheid. Ik ben het steeds maar 3 dagen eerste dag begint het meestal einde van de middag of begin avond de volgende dag is het dan iets erger maar ook niet super erg. En dag 3 neemt het alweer af. Is dat normaal? Zo kort en weinig...
Is dat altijd zo geweest?? Hebben ze wel eens op progesteron getest na je eisprong? Of een echo gemaakt van je baarmoederslijmvlies halverwege je lf? Het kan namelijk zijn dat je te weinig baarmoederslijmvlies opbouwt en daardoor dus minder ongi verlies hebt (ongi is namelijk het afgestoten baarmoederslijmvlies). Te weinig baarmoederslijmvlies kan er voor zorgen dat er geen innesteling kan plaatsvinden.
Geen idee! Ik heb 4 jaar spiraal gehad daarvoor aan de pil toen was ik erger naar mijn idee. Ik zit net in de MMM heb inwendige echo en bloedonderzoek gehad alles zag er goed uit. Maar verder nog niet echte onderzoeken gehad zoals jij zegt. Heb net gister de opgestuurde vragenlijst terug gestuurd en wacht nu op een afspraak. Maar alles op 1ste oog leek het goed. We wachten de verdere uitnodigingen wel af en zou dan daarna vragen... kunnen ze daar wat aan doen? Heb me er nog niet in verdiept wil me niet teveel zorgen maken.
Ja daar kunnen ze progesteron voor geven. Maar als het idd aan je progesteron ligt dan zal je dat ook in je temp gaan terug zien
ik heb de clear bleu gebruikt. Superhandig vond ik het omdat het digitaal is dus geen getwijfel met streepjes.
Ah oke! En wat zou er dan anders in mijn temp zijn mocht dat wel het geval zijn? Ben ook alweer van mijn rode zee af voor zover je het rode zee kan noemen. Heb alleen de tweede dag meer verlies...
Die heb ik ook gebruikt 1 maand vond het niet echt geweldig, en mega duur voor een paar teststrippen.... Helemaal als je zolang als ons bezig bent!